Skip to main content

Ik bel al voor de vierde keer met KPN, maar ik kom maar niet verder, op dit moment hang ik 45 minuten in de wacht nadat een medewerker zei iets na te vragen en zo weer bij me terug zou zijn!!

 

Iemand enig idee hoe ik gewoon concrete informatie kan krijgen? Ik heb alleen het juiste klantnummer nodig voor het overzetten van mijn abonnement naar Simyo. Dit was voorheen zakelijk, nu particulier. Het klantnummer op de factuur is onjuist, toen ik belde kreeg ik een ander nummer, maar ook die wordt niet geaccepteerd bij Simyo. Zo iets simpels zo ingewikkeld maken….

Hi Jannita, welkom op het forum. 

Ik help graag. Je klantnummer kun je altijd op je facturen vinden in Mijn KPN. Heb je daar al gekeken?

Laat het me weten. 


Bedankt voor de reactie. Het gaat hier om een zakelijk klantnummer, en die wordt dus maar niet duidelijk. Het is nu zover dat ik mijn nieuwe abonnement heb moeten annuleren omdat KPN gewoon niet meewerkt! Gelukkig is mijn vorige werkgever zo coulant om hier niet moeilijk over te doen. 

Als er nog suggesties zijn, dan hoor ik het graag.


Hmm, zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan kan ik even meekijken. 


Ja dat heb ik gedaan, maar dat gaat over privé, ik moet een zakelijk nummer loskoppelen om over te kunnen zetten naar privé. Ik heb nu het adres, postcode en klantnummer van mijn vorige werkgever maar ingevuld. Ingewikkeld..


Ik ben nu ook een beetje in de war. Gaat het om het nummer eindigend op 622? Dat nummer is namelijk al een tijdje beëindigd bij ons. 


Ja het gaat inderdaad om dat nummer en volgens mijn collega zou die nog steeds bij KPN moeten zijn


Wat gek, dat nummer is al heel lang niet meer bij KPN. Vanaf 30-09-2021 om precies te zijn. 

Mag ik vragen hoe jouw collega hierop komt? 


Die heeft vanmorgen nog gebeld en toen werd wel gezegd dat mijn nummer en van nog 2 collega's in beheer zijn. Hij gaf wel aan dat het ooit is overgezet naar KPN1, misschien dat het daardoor komt.


Die heeft vanmorgen nog gebeld en toen werd wel gezegd dat mijn nummer en van nog 2 collega's in beheer zijn. Hij  gaf wel aan dat het ooit is overgezet naar KPN1, misschien dat het daardoor komt.

Ik kan je in ieder geval vertellen dat het nummer niet meer bij ons is. Of het moet KPN (Groot)zakelijk zijn. Bel dan met 0800 0403.