Skip to main content

Beste KPN,

na een poos geduldig te hebben gewacht constateer ik dat het bellen niet gaat lukken vandaag, ook niet gebeld worden. Wel kan ik de helpdesk bereiken maar ben ik er zeer asociaal opgehangen. Eerste instantie dacht ik dat dit een foutje was maar gezien de tijd bekruipt mij het gevoel dat de medewerker graag naar huis wilde, het was namelijk 18.01 uur.

Graag wil ik geholpen worden gezien het vanwege werk en privé een pre is telefonisch bereikbaar te zijn .

 

groet

Hoi @Har13 

Welkom op het forum van KPN.

Ik begrijp uit jouw verhaal, dat het gaat om nummerbehoud van je oude mobiele provider naar KPN, maar dat er (waarschijnlijk) iets fout is gegaan bij het overzetten van je 06-nummer naar KPN.

Hoe je aan de telefoon ben behandeld kan echt niet, want iedereen die voor 18:00 uur opbelt en in de wachtrij komt te staan, dient gewoon op een correcte wijze geholpen te worden.
Ook als een medewerker graag naar huis wilt. (al werken er ook medewerkers gewoon vanuit huis)

Gezien het enigszins haast heeft om weer bereikbaar te zijn op je eigen 06-nummer, zou ik even telefonisch contact opnemen met de storingsdienst van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402 (of via een KPN mobiel abonnement naar 1200).
Spreek nadat de voice respons systeem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Doorverbinden met een medewerker wegens een storing en je wordt doorverbonden met een medewerker van dienst.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week direct telefonisch bereikbaar, bij storingen en problemen.

Leg uit wat er aan de hand is, en de medewerker kan dan in het systeem kijken waar het eventueel fout is gegaan tijdens de nummerportering, en wat daaraan gedaan kan worden zodat je weer bereikbaar bent.