Skip to main content

Ik heb een sim only abonnement bij KPN aangevraagd met nummer behoud. Ik heb de sim kaart inmiddels in huis. Mijn abonnement bij Vodafone liep 11 april af en ik zou dan overgaan naar kpn, 

Maar helaas alles loopt gewoon door. Betaal ik nu voor 2 abonnementen.?

Mvg Frits Bremer 

Goedemiddag @fri-hen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Bij nummerbehoud zou het activeren van het ene abonnement, het andere moeten opzeggen/deactiveren. Dit omdat het 06-nummer maar aan één contract, één provider en één simkaart gekoppeld kan zijn. Op welke manier loopt 'alles' nu door? Kan je met de oude simkaart nog gewoon bellen via Vodafone? Of bedoel je iets anders?

Daarnaast ben ik benieuwd, is de ingangsdatum ook echt 11 april? Overzettingen worden namelijk vaak na een weekend uitgevoerd. 

Ik kijk graag, vanuit KPN, het een en ander voor je na. Wil je hiervoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, ontvangen klantnummer en 06-nummer? Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators! 

Voor Vodafone kan ik niet spreken, maar misschien kan je bij hen ook even navragen of je abonnement daar nu opgezegd is?


Goedemiddag, 

De einddatum van mijn abonnement bij Vodafone is 11 april,  maar ik kan nog steeds bellen via Vodafone. Begrijp ik het goed dat ik pas na het weekend aangesloten wordt op het kpn netwerk?

Mvg Frits Bremer 


Hi @fri-hen, ik heb even gekeken op jouw adres. Ik zie een nieuw nummer, dat eindigt op 56. Gaat het om dat 06-nummer? Dat nummer wordt op 20 april geporteerd bij ons. Vanaf 20 april zal je dus via KPN bellen en krijg je de facturatie voor het nieuwe KPN abonnement. Vanaf 20 april zal ook je abonnement bij Vodafone stoppen en krijg je als het goed is nog een eindrekening.


Goedenavond, 

Ik had vanmorgen al met KPN gebeld, en had al gehoord over 20 april. 

Desondanks bedankt voor de informatie. 

Mvg fri-hen 


@fri-hen, ah kijk helemaal goed! Fijn dat het nu duidelijk is. En heb je, nu of in de toekomst, nog vragen? Dan weet je ons te vinden!


Reageer