Skip to main content
Goede dag,

We hebben 4 mobiele nummers in kpn compleet,

Hoe kan ik de specificatie/overzicht zien?

Ivm jonge kids😉

Hoor het graag of dit mogelijk is.

Mvg





*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid



Je kunt in mijn kpn per mobiel zien wat er verbruikt is. Als je wilt weten wat en wie er gebeld is dan zul je moeten wachten tot je de factuur hebt ontvangen. Qua internet verbruik kun je dit niet zien.



Ik zag dat bij t-mobile de gebelde nummers wel meteen inzichtelijk zijn.
Internet is niet zo belangrijk,

Ik had liefer de facturen gezien en de specs.

Maar die kan ik per mobiel niet terug vinden in de app.

Ik krijg ze wel per mail, maar zou makkelijker zijn als ik alles bij elkaar had.

Bvd
Internet is niet zo belangrijk,

Ik had liefer de facturen gezien en de specs.

Maar die kan ik per mobiel niet terug vinden in de app.

Ik krijg ze wel per mail, maar zou makkelijker zijn als ik alles bij elkaar had.

Bvd






Ze staan ook gewoon in de app..



ga onderaan naar producten.

klik daarna op het nummer waar je de factuur van wilt zien.

daarna naar beneden scrillen en onderaan kun je op overzicht alle facturen klikken



kan het nu niet laten zien met plaatjes aangezien de app eruit ligt.
De nummers staan wel bij compleet maar niet bij producten, staat alleen mijn nummer.

Hoe krijg ik die bij mijn producten? (Nitwit)a-mobiel🤯
Hmmm dat is gek want als je compleet bent zouden de nummers er volgens mij automatisch bij moeten staan. Als dit niet het geval is dan zou ik je adviseren om hier je profiel aan te vullen met je contractnummer en mobiele nummer van jezelf.



Een moderator zal vanzelf langs komen om je te helpen. Of zijn je kids al oud genoeg?



Succes
Kids zijn nog minderjarig, nummers staan op mijn naam.

Ik ga wel eens bellen met klantenservice.

Thanks👍
Hoelang heb je de abonnementen al? Het kan een paar dagen duren namelijk. Dan nog even geduld maar na een week moeten ze er zeker in staan
De nummers van de kids al 5 maanden , alles compleet 2 weken, zou ik toch de oude facturen/specs moeten kunnen zien, of?

Ik ga bellen morgen en dan zet ik het er wel op. Voor anderen.

Thanks
Goedemorgen @Fam. Otten, Je kunt meerdere nummers koppelen aan MijnKPN. Je kan hiervoor de website variant van MijnKPN gebruiken, eenmaal ingelogd zie je dan een optie voor 'Product koppelen'. Je kiest dan voor de juiste optie, afhankelijk van het product krijg je een verificatie SMS (mobiel nummer koppelen), of moet je jouw klantnummer / laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer invullen om de koppeling te voltooien! Je kan de nummers daarna zien (én wijzigen) via de app.
@Fam. Otten, We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Alles doet het, en heb een mooi overzicht.

Dank jullie alle.👍👌

Reageer