Skip to main content

Hallo 

ik heb onbeperkt mobiel internet wat niet geheel onbeperkt is omdat het 5 gig per dag is.

Hoe en waar kan ik zien wat ik hoeveel mb ik verbruikt heb ?

dat kon ik in de app zien maar nu ik zogenaamd onbeperkt heb staat het er niet meer 🤔

Hoi @Marcel29k! Goede vraag! Dit is niet te zien in MijnKPN: bij 80% verbruik van het daglimiet van 5GB, krijg je een notificatie per SMS. Bij 100% verbruik van de bundel kun je onbeperkt bundels van 1GB bijbestellen. 

Ik kan mij wel voorstellen dat het fijn is om dit ook inzichtelijk te hebben in het verbruiksoverzicht van MijnKPN: suggestie neem ik intern mee. Wie weet kan het overwogen en meegenomen worden!

*Admin: edit gegeven antwoord, aanpassing wanneer er notificaties per SMS worden verzonden bij het Unlimited abonnement


bedankt shyrin

Ik hoop  dat er wat meegedaan kan worden 

ik krijg trouwens pas bij 80% een sms melding 

 


Ik heb het als een verbetervoorstel ingediend, dus ik hoop het ook! :fingers_crossed_tone4:

Blij het Unlimited abonnement krijg je inderdaad pas per 80% een notificatie: ik was in de veronderstelling dat het, net zoals bij onze andere abonnementen, bij 50%, 75% en 100% was…. :thinking: Thanks, weet ik dat ook weer. Ik heb mijn antwoord aangepast, voor eventuele meelezers!