Skip to main content

Goedemiddag,

ik het mogelijk dat ik een overzicht kan krijgen van de telefoonnummers die mij gebeld hebben de laatste 2 maanden. Ik vraag dit omdat ik al een tijdje lastig gevallen wordt op mijn mobiele telefoonnr. 06*******. Hiervan is ook een melding gemaakt bij de politie. 
ik hoor graag uw antwoord. 

 

*Admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Hallo @Noteb040 
Helaas dat gaat niet.
Je telefoon houdt zelf de laatste nummers bij, de iPhone ongeveer 4 maanden.
De KPN heeft alleen een overzicht van de nummers die jij gebeld heeft, niet van je ontvangen telefoontjes.


KPN verzamelt alleen maar de nummers van uitgaande gesprekken (t.b.v. de factuur), maar de telefoon zelf verzamelt alle nummers. Twee maanden historie zou geen probleem moeten zijn op de tegenwoordige toestellen. Op mijn Samsung kan ik zeker een heel jaar terugkijken.


Bericht aangepast @RBxx 
Even op mijn iPhone gekeken


Ik heb net even gekeken op mijn iPhone. Die gaat niet verder terug dan een week. Maar dat komt omdat mijn werktelefoon tegenwoordig staat doorgeschakeld naar mijn iPhone. De hele werkdag feest dus….. Vermoedelijk is het geheugen van de iPhone gemaximaliseerd aan een aantal telefoontjes. 


Hallo @Noteb040 Als eerste is het heel vervelend dat je wordt lastig gevallen. Ik hoop dat dit snel ophoudt. Qua telefoonopties staat hierboven het nodige vermeldt. Extra punt van aandacht: de politie heeft haar eigen ingangen bij ons als provider, om informatie te achterhalen als dat nodig is. Dus als het nodig is wordt je via die weg zeker geholpen.


Beste Bart,

 

Ik heb inmiddels een hele lijst telefoonnrs  kunnen achter via mijn iPhone. Deze telefoonnrs heb ik kunnen achterhalen doordat ik na de verveelde gesprekken deze gelijk heb geblokkeerd.

De politie die weet er van en zal nog contact opnemen hiervoor.

 

Iedereen bedankt voor het mee denken :blush:


Reageer