Skip to main content

Hoi! Ik wil weten hoe ik iets kan verwijderen. Ik heb ooit een pagina bezocht die nu telkens 2 seconde in beeld is op het moment als ik een nieuwe link open. Ik heb alle cookies en geschiedenis gewist, telefoon opnieuw gestart en alle tabbladen gesloten. Maar toch zie ik telkens een flits van die oude pagina voordat de volgende laadt. Mijn telefoon is gloednieuw (S23), hoe kom ik hier van af?

Heb je hier een screenshot, video of een foto van? Ik heb geen idee hoe ik mij dit moet voorstellen?


Ik kan hier geen screenshot van maken omdat het te snel gaat. Maar stel jij stuurt mij een link, en die open ik, dan zie ik nog een flits van de oude pagina die ik heb bezocht. Daarna kom ik op de pagina die je me stuurt. Maar goed, heb dit tabblad allang gesloten/verwijderd etc


Ik raad aan om bij de app instellingen van de browser alle gegevens te wissen. Je reset de browser alle het ware. 


Kan het zijn dat deze pagina per ongeluk is ingesteld als de homepage van de browser? Dan komt die bij default op als je de browser start voordat hij doorgaat.


Oh dat zou het ook kunnen zijn! Ik heb nu de gehele Samsung internet applicatie verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geloof dat het is verholpen. Bedankt voor het meedenken!


Oh dat zou het ook kunnen zijn! Ik heb nu de gehele Samsung internet applicatie verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geloof dat het is verholpen. Bedankt voor het meedenken!

Graag gedaan!