Skip to main content
Antwoord

Pagina die ik heb bezocht telkens 2 sec in beeld; hoe kom ik hier vanaf?

• February 6, 2024
  • 6 reacties
  • 106 keer bekeken

Hoi! Ik wil weten hoe ik iets kan verwijderen. Ik heb ooit een pagina bezocht die nu telkens 2 seconde in beeld is op het moment als ik een nieuwe link open. Ik heb alle cookies en geschiedenis gewist, telefoon opnieuw gestart en alle tabbladen gesloten. Maar toch zie ik telkens een flits van die oude pagina voordat de volgende laadt. Mijn telefoon is gloednieuw (S23), hoe kom ik hier van af?

Beste antwoord door AriënC

Ik raad aan om bij de app instellingen van de browser alle gegevens te wissen. Je reset de browser alle het ware. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 6, 2024

Heb je hier een screenshot, video of een foto van? Ik heb geen idee hoe ik mij dit moet voorstellen?

• Auteur
  • Topper
  • February 6, 2024

Ik kan hier geen screenshot van maken omdat het te snel gaat. Maar stel jij stuurt mij een link, en die open ik, dan zie ik nog een flits van de oude pagina die ik heb bezocht. Daarna kom ik op de pagina die je me stuurt. Maar goed, heb dit tabblad allang gesloten/verwijderd etc

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 6, 2024

Ik raad aan om bij de app instellingen van de browser alle gegevens te wissen. Je reset de browser alle het ware. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 6, 2024

Kan het zijn dat deze pagina per ongeluk is ingesteld als de homepage van de browser? Dan komt die bij default op als je de browser start voordat hij doorgaat.

• Auteur
  • Topper
  • February 6, 2024

Oh dat zou het ook kunnen zijn! Ik heb nu de gehele Samsung internet applicatie verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geloof dat het is verholpen. Bedankt voor het meedenken!

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 6, 2024

Oh dat zou het ook kunnen zijn! Ik heb nu de gehele Samsung internet applicatie verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geloof dat het is verholpen. Bedankt voor het meedenken!

Graag gedaan!