Skip to main content
Hallo,

Ik wil hierbij mijn beklag doen over de bezorging van PostNL. Men geeft aan dat wij niet thuis waren tijdens de bezorging. Dit is niet waar. Men is gewoon niet langs geweest. Er is ook geen briefje in de brievenbus gedaan. En dit terwijl ik extra heb betaald om een avondbezorging te krijgen (zodat ik weet dat ik thuis ben).

Wat kunnen jullie doen aan POSTNL dat zij wel de afspraken na komen?

Ik wil graag dat jullie van dit feit een call aanmaken bij PostNL.

Alvast bedankt.

Ronald Hogeweg
Post nl is tegenwoordig 1 groot drama.
Hoi @Ronald Hogeweg, Wat rot dat je deze melding te zien krijgt, terwijl je de hele dag thuis bent gebleven om te wachten op jouw bestelling. Logisch dat je hier flink van baalt. Ik snap je verzoek, wil met alle liefde voor je bellen, maar dit heeft geen enkel invloed op de bezorgingen van PostNL. We hebben deze melding namelijk al vaker gehad en hierover gebeld. Wanneer je de melding ''niet thuis'' ziet op PostNL, is het niet altijd zo dat de bezorger is langs geweest. Als er onverwacht iets gebeurd is(denk aan slecht weer) waardoor de bezorger niet langs kan komen, maken ze ook de melding ''niet thuis''. Zo zorgen ze er namelijk voor dat de bestelling weer terugkomt in het bezorgproces en het pakket alsnog zo spoedig mogelijk wordt bezorgd. Heb je inmiddels meer duidelijkheid over de bezorging van je toestel?


Hoi @Ronald Hogeweg, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer