Skip to main content
Vraag

Pakketje met nieuwe telefoon is zoek

• February 24, 2025
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

27 januari heb ik mijn abonnement verlengd met een iPhone 16 erbij, volgende dag merkte ik meteen dat er problemen gingen komen want ik kreeg een bericht van PostNL dat de bezorger langs was geweest en ons gemist had (wat niet kon aangezien wij thuis waren). Vervolgens in het pakketje naar een PostNL punt verstuurd en zou ik deze moeten ophalen daar. Dit was pas aan het einde van de week het geval. Bij het punt konden ze niks vinden en verwees mij door terug naar KPN om een onderzoek te laten starten. 3 februari is het onderzoek gestart en werd mij in de mail geïnformeerd dat zonder handtekening een week onderzoek maximaal zou zijn. 11 februari heb ik niks vernomen dus had ik de week afgewacht en die maandag erop gebeld en zeiden dat ik nog even geduld moest hebben. Weer een week verder en nogmaals gebeld, zelfde verhaal. Nog een week later heeft een medewerker van KPN er vaart achter (proberen) te zetten en informeerde dat als ik voor vrijdag niks zou horen dat ik dan weer moest bellen. Je raad het al, nogmaals gebeld en die gaven me weer de informatie om te wachten. Ik ben inmiddels bijna een maand verder en vind dan erg jammer dat er in de allereerste mail wordt aangegeven dat het maximaal een week kan duren… Ik snap dat de medewerkers van KPN ook niet alles kunnen inzien en weten maar het is wel beetje rot dat ik meerdere keren voor niks bel en qua mail vrij weinig wordt geinformeerd en als ik iets te horen krijg is het, hetzelfde mailtje als ervoor…

Meer tips of andere dingen wat ik kan doen om meer informatie te krijgen oid?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Angelawb, deze reactie is later dan de bedoeling was, sorry!

Ik hoop dat je intussen meer informatie gekregen hebt over wat er met het pakketje met je nieuwe telefoon gebeurd is. Zo niet, dan is de snelste optie om een belafspraak te maken. Ik hoop dat je gauw van je nieuwe toestel kunt genieten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 4, 2025

​@Alexandra van KPN 

Hi! Ik had gister gebeld, en kreeg de informatie dat als ik voor donderdag niets hoor nogmaals te bellen… 

Ik heb het gevoel dat dit elke keer het zelfde is.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

He wat rot ​@Angelawb. 

Staat er wel een onderzoek of een ticket voor je open? Laat maar even weten hoe het de komende dagen gaat. Kom je niet verder, dan kijk ik of ik aan meer informatie kan komen voor je.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 5, 2025

Bedankt ​@Alexandra van KPN 

Ik wacht morgen even af!