Skip to main content
Beantwoord

Papieren facturen uitzetten

• March 4, 2021
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Hi! 

Zouden jullie voor mij ook de papieren facturen willen uitschakelen? Scheelt weer.. 

Hartstikke bedankt alvast!

Groetjes, Ronja 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom bij ons op het forum @Ronjaa, voor wat voor abonnement wil je de papieren factuur uitzetten? Zou je dat hieronder kunnen laten weten en daarnaast je forumprofiel volledig invullen (met de laatste 3 cijfers van de IBAN bij "Persoonlijke opmerkingen”)? Dan kan ik met je meekijken. Het is ook mogelijk om hierover met ons te bellen: 0800-0402.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom bij ons op het forum @Ronjaa, voor wat voor abonnement wil je de papieren factuur uitzetten? Zou je dat hieronder kunnen laten weten en daarnaast je forumprofiel volledig invullen (met de laatste 3 cijfers van de IBAN bij "Persoonlijke opmerkingen”)? Dan kan ik met je meekijken. Het is ook mogelijk om hierover met ons te bellen: 0800-0402.

• Nieuwkomer
  • May 3, 2021

GRAAG wil ook ik mn papieren facturen uitzetten. Het per post ontvangen zeg maar...:neutral_face:

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

@NIELS NIELS Dat kan je eventueel zelf regelen in Mijn KPN.

Piet.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op het forum @NIELS NIELS, je kunt inderdaad in MijnKPN kijken of dit lukt. Anders kan je een van de opties die ik in mijn vorige bericht noemde doen :slight_smile: