Skip to main content

Ik wil graag de papieren factuur stop zetten

Goedemiddag @Feyenoord85, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een papieren factuur kunnen we natuurlijk stopzetten, het is zonde als je die niet meer gebruikt! Dit kan alleen niet wanneer je gebruik maakt van een acceptgiro. Betaal je gewoon via een automatisch incasso? Dan kan ik het voor je regelen! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit heb ik nodig voor de verificatie. Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. 

Geef je even een seintje wanneer het aanvullen gelukt is? :wink:


Bij deze geregeld


@Feyenoord85, ik zie dat je gebruik maakt van een acceptgiro. Dit moet ik aanpassen als ik de papieren facturen wil uitzetten. De facturen zullen dan via een automatische incasso gaan vanaf de volgende maand. Ga je hiermee akkoord?


Ga ik mee akkoord


@Feyenoord85, top! Bij deze heb ik het aangepast. De factuur van april zal nog via acceptgiro gaan (staat volgens de systemen nog open), vanaf mei zal er een automatische incasso plaatsvinden en krijg je geen factuur meer via de post maar alleen nog via de mail!


Reageer