Skip to main content

Ik wil graag de sms blokkade opheffen maar dit gaat niet via payinfo

Hoi @CindyGij!  Zoals mijn collega noemde in dit topic zul je hiervoor toch contact met ons op moeten nemen op 0800-0402 of via de chat!


Hoi @CindyGij!  Zoals mijn collega noemde in dit topic zul je hiervoor toch contact met ons op moeten nemen op 0800-0402 of via de chat!

Ik heb gisteren al twee keer gebeld en het zou geregeld zijn maar sms-en lukt nog steeds niet 🤔


Bij deze wijziging gaan er soms helaas een paar werkdagen overheen. Soms wil het wel helpen je toestel even te herstarten!


Bij deze wijziging gaan er soms helaas een paar werkdagen overheen. Soms wil het wel helpen je toestel even te herstarten!

Dank voor het bericht.

Eerst werd verteld een uurtje bij het tweede telefoontje 2 uur nu een paar werkdagen?ik heb de telefoon al opnieuw opgestart.helaas zonder resultaat.


Dat is wel jammer inderdaad! Zou je anders nog eens kunnen kijken of je de diensten zelf al wel weer kunt deblokkeren op www.payinfo.nl? Het kan natuurlijk zijn dat mijn collega's alleen het deblokkadeslot hebben verwijderd :-)


Dat is wel jammer inderdaad! Zou je anders nog eens kunnen kijken of je de diensten zelf al wel weer kunt deblokkeren op www.payinfo.nl? Het kan natuurlijk zijn dat mijn collega's alleen het deblokkadeslot hebben verwijderd :-)

Ook dit heb ik geprobeerd echter ontvang ik de sms niet🤔


Helaas kan ik niet zoveel voor je doen. Als het nog steeds niet werkt zul je nogmaals met 0800 0402 moeten bellen.