Skip to main content

Hoi,

De verificatiecode voor mijn PayPal komt nooit binnen. Ik heb dit al meerdere keren geprobeerd. Ze kunnen me wel gewoon bellen, maar die SMS heb ik toch echt nodig om mijn account to kunnen verifiëren. Ik krijg SMS’jes van andere websites wel gewoon binnen en aan het toestel ligt het ook niet… Kunnen jullie mij helpen?

Hoi,

 

Voor wat ik weet komt dit probleem al jaren voor. Paypal wijst in alle gevallen naar de providers, maar die zeggen op hun beurt dat de SMS niet eens binnenkomt. Vanuit technisch aspect stuurt Paypal de SMS niet vanuit een volledig maar een verkort nummer en ook bij geporteerde nummers is dit (helaas) een bekend probleem.


@azula : Ik kwam dit topic tegen: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1860991

Er is ook nog een alternatieve methode, werkt die wel bij jou?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Excuses, ik kreeg de ‘alternatieve methode’ niet voor elkaar. Ik heb helaas niet genoeg informatie, want het probleem is er nog steeds. Als deze alternatieve methode de enige oplossing is volgens u, betekent dit dan dat het probleem niet ligt bij de provider? Of gewoonweg dat het niet bij jullie kan opgelost worden?


Waar het precies veroorzaakt wordt kan ik niet zeggen. Het is ook niet ISP gebonden als ik er op google.

Ik heb er jammer genoeg geen oplossing voor en kan dan alleen maar de alternatieve methode aanraden.