Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik wil heel graag per direct mijn toestel overkopen. Dit gezien ik vanaf 12.03.021 niet meer BKR geregistreerd mag staan van een hypotheekverschaffer. Het gaat om een bedrag van € 576,00 bij jullie. Hoor graag zo spoedig mogelijk gezien de situatie.

 

Alvast hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

 

Mark Oord

**********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Haal je telefoonnummer weg voordat er misbruik van wordt gemaakt.  Hier vind je informatie over het aflossen. Ergens onderaan.


Goedenavond @Mark Oord! Oef, dat is wel kort dag!

Het is mogelijk om jouw toestelkrediet in één keer vervroegd af te lossen. Nadat wij je betaling hebben ontvangen, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging per e-mail dat de BKR-registratie wordt beëindigd. Ik zal bij onze administratie navragen of een eerdere beëindiging van de BKR-registratie mogelijk is. 

Je kunt via het formulier Vervroegd aflossen de voorwaarden nalezen en een betaallink aanvragen: dus daar kun je in ieder geval mee aan de slag!


Afmelden BKR duurt iets langer dan 2 dagen, ga je dus niet redden om 12/3 geen registratie meer te hebben, zou alles morgen geregeld moeten zijn.


Super bedankt voor de info Shyrin. Top!


Heel graag gedaan! Ik heb je nog een privébericht gestuurd! Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij graag van jou!