Skip to main content

Helaas heb ik abusievelijk een dubbele aanvraag voor een bundel buiten de eu verstuurd en dus nu 30gb ipv 15gb. Kan dit worden teruggedraaid?

 

 

Een geactiveerde bundel kan je niet annuleren. Ook KPN medewerkers kunnen dat niet. Alleen als de 2e bundel ongebruikt verloopt na 31 dagen kan het aanschafbedrag worden teruggeboekt.

Vul alvast jouw forumprofiel in en zet ter verificatie de laatste drie cijfers van je IBAN bij “Persoonlijke opmerkingen”, dan kan een KPN moderator meekijken. De gegevens in het profiel zijn alleen te zien door jou en KPN medewerkers. 

Als je terug bent meld je hier of bij de klantenservice op het gratis nummer 0800-0402. Er kan dan worden gekeken of de bundel is gebruikt en of de vergoeding kan worden ingevoerd. 


Bedankt voor de info!

Hopelijk leest een KPN moderator mee want ik ben inmiddels terug en de 2e bundel is ongebruikt :-)


Ik zie aan de 'like', dat er al een moderator ( @Vikash ) meeleest, dus dat komt wel goed. Even wachten op zijn volgende dienst. 


Hoi @tkpan7. Ik lees mee. Ik zie dat de tweede VS/Canada bundel 15 GB niet is gebruikt en heb de kosten daarvan zojuist gecrediteerd. Dit wordt verwerkt op de volgende factuur. 😊


Superbedankt voor de snelle service! 👍


.


Hoi @tkpan7. Ik lees mee. Ik zie dat de tweede VS/Canada bundel 15 GB niet is gebruikt en heb de kosten daarvan zojuist gecrediteerd. Dit wordt verwerkt op de volgende factuur. 😊

Helaas staan toch de kosten dubbel op mijn factuur. Zou je hier ajb nogmaals naar willen kijken? ✌️


Hoi @tkpan7 

Gezien de korte tijd tussen de actie van @Vikash  en het ontvangen van de factuur verwacht ik dat dit elkaar gekruist heeft en dat de creditering pas op de eerst volgende factuur staat. Een factuur staat meestal al wat eerder klaar. Vikash zal hier bij zijn volgende dienst nog wel even naar kijken.


@tkpan7 Ik heb het voor je nagekeken. Wat RBxx hierboven schrijft klopt. Het heeft elkaar inderdaad gekruist. Op de eerst volgende factuur zal het bedrag alsnog worden vergoed. 


Reageer