Skip to main content
Beantwoord

Per ongeluk dubbele mobiele bundel aangevraagd

  • December 23, 2019
  • 10 reacties
  • 157 keer bekeken

Elisabethhidding
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Helaas heb ik (zonder dat ik het door had) een buitenlandse bundel aangevraagd, terwijl dit een bundel voor in Nederland moest zijn. Voor mijn vakantie in november had ik een buitenlandbundel besteld. Tot mijn schrik kwam ik er achter dat ik die nu weer had besteld en er geen NL-EU had voor gezet.  Het blijkt dat er nu 2 bundels geactiveerd zijn, waarvan ik de buitenlandse bundel niet zal gebruiken. Deze buitenlandse bundel is niet ingegaan. Is het mogelijk deze bundel te annuleren? 

Beste antwoord door Lisa

@Elisabethhidding Ik bemoei me ook even in dit topic! Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb de credit voor je in het systeem gezet (7,99 ipv 9,99 typfoutje van Alex). Omdat deze maand al is ingegaan, zie je het bedrag pas terug op de factuur van maart.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 23, 2019

Hi @Elisabethhidding, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is natuurlijk hartstikke zonde! Al helemaal als je hem niet gaat gebruiken. Gaat het om een bundel voor landen buiten Europa? Die kan je inderdaad niet in Nederland gebruiken. Een bundel voor Europa is wel gewoon bruikbaar.. Maar mocht nou op de factuur van januari blijken dat je hem inderdaad helemaal niet gebruikt hebt, dan kan ik hem voor je vergoeden. Helaas kan ik hem niet uitzetten of verwijderen, of op voorhand vergoeden. Maar heb je de factuur van januari straks binnen, dan kan ik kijken of er iets uit gebruikt is en zo niet, hem vergoeden! Zullen we dat afspreken? 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 2, 2020

@Elisabethhidding, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat je akkoord bent met mijn voorstel en dat ik je later in januari weer terug zie in dit topic?


Elisabethhidding
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hi Susan,

Excuses voor mijn late reactie. Het gaat inderdaad om een buitenlandse bundel. Vorige keer werd deze bundel verwijderd, dat is niet mogelijk? Toen had ik een dubbele bundel besteld. Anders zou ik inderdaad graag de bundel vergoed hebben en zal ik dit eind van de maand melden 

Alvast bedankt! 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 3, 2020

Ik kan zo'n bundel helaas niet per direct verwijderen, pas vanaf de volgende factuurperiode (1 februari). Dan is hij ook afgelopen, dus het beste is om even de factuur af te wachten zodat ik hem voor je kan vergoeden :wink: .


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 11, 2020

@Elisabethhidding, ik heb geen reactie meer gehad. Mocht je de factuur inmiddels al binnen hebben, vul dan even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer zodat ik je hier nog bij kan helpen zoals toegezegd!


Elisabethhidding
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hi susan, bedankt voor je bericht! :) Ik heb de factuur ontvangen en mijn profiel aangepast, ben je verder nog info nodig? Groet Elisabeth  


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 15, 2020

Hi Elisabeth, ik been het even over van Susan. Als ik het goed zie gaat het om de buiten EU bunden van € 9.99, 1 keer. Klopt dit? Graag een bevestiging, dan vergoed ik het zoals dit met Susan is afgesproken. 


Elisabethhidding
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hi Alex, dat klopt inderdaad 


Elisabethhidding
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Alvast heel erg bedankt! Groet elisabeth 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • February 17, 2020

@Elisabethhidding Ik bemoei me ook even in dit topic! Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb de credit voor je in het systeem gezet (7,99 ipv 9,99 typfoutje van Alex). Omdat deze maand al is ingegaan, zie je het bedrag pas terug op de factuur van maart.