Skip to main content
Beantwoord

Per ongeluk e-sim geactiveerd, hoe kan ik terug naar de fysieke (duo-)sim?

• September 20, 2025
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb twee telefoons (een iPhone en een oude Nokia) met duo-sim. Ben vanmorgen overgestapt naar de nieuwe iPhone 17 maar blijkbaar per ongeluk aangeklikt dat ik e-sim wil. Die heb ik er meteen weer afgegooid, maar het lijkt er op dat mijn fysieke sim nu ook niet meer werkt. Via de cht kom ik er niet uit en een belafspraak schiet ook niet op omdat ik nu geen verbinding met het netwerk kan maken.

hoe los ik dit op? Ik wil de duo-sim functie behouden. In de Nokia gaat geen e-sim.

dank voor jullie hulp!

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Joost1234567 

Deze duo-simkaartjes zijn niet meer te gebruiken. Bij de activatie van de e-sim zijn die kaartjes buiten gebruik gesteld. Je zal een nieuwe set duo-simkaartjes moeten aanvragen. Je kunt daarvoor een belafspraak maken, of (in jouw geval) langs een KPN winkel gaan → vind een winkel

5 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 20, 2025

Hallo ​@Joost1234567 

Deze duo-simkaartjes zijn niet meer te gebruiken. Bij de activatie van de e-sim zijn die kaartjes buiten gebruik gesteld. Je zal een nieuwe set duo-simkaartjes moeten aanvragen. Je kunt daarvoor een belafspraak maken, of (in jouw geval) langs een KPN winkel gaan → vind een winkel

• September 20, 2025

In de auto springen en naar een KPN winkel racen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 21, 2025

Bedankt voor je reactie Ruud. Gisteren gebeld en nieuwe duo-simkaartjes worden opgestuurd.

gr,

Joost

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 21, 2025

Graag gedaan Joost, hopelijk heb je de simkaartjes snel in de bus.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 22, 2025

Hoi ​@Joost1234567 en bedankt voor jouw bericht :)

Fijn om te lezen dat je hier inmiddels contact over hebt gehad met onze Helpdesk en dat er nieuwe duo simkaarten onderweg zijn, top! En ook dank dat je dit hier nog even met ons hebt willen delen 💪🏻