Skip to main content
Beantwoord

Persoonlijk aanbieding per post voor Unlimited

• June 25, 2025
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik heb de afgelopen 2 weken een persoonlijke aanbieding gekregen voor de unlimited simonly. Helaas heeft mijn dochter de brief gescheurd en weggegooid. Is er op een of ander manier dit via de e-mail te ontvangen?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Kazim55 

Welkom op de community van KPN.

Hiervoor kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice van KPN, via telefoonnummer 0800-0402.

Je kunt ook een terugbel afspraak maken, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt of eventueel per direct, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak maken
(Scrol iets naar beneden, en je ziet het rechtsonder)

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Hopelijk kan de klantenservice je gauw deze aanbieding per mail toesturen.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Kazim55 

Welkom op de community van KPN.

Hiervoor kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice van KPN, via telefoonnummer 0800-0402.

Je kunt ook een terugbel afspraak maken, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt of eventueel per direct, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak maken
(Scrol iets naar beneden, en je ziet het rechtsonder)

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Hopelijk kan de klantenservice je gauw deze aanbieding per mail toesturen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Kazim55 welkom op de KPN Community! Dat is even zuur natuurlijk. Ik kan deze zelf niet achterhalen en ik denk dat even contact met de klantenservice dan zoals Michel aangeeft de kortste klap geeft.