We hebben sinds bijna een jaar glasvezel van KPN en ik en mijn vrouw willen beide onze mobiel abonnement overzetten naar KPN mits ze met een goed voorstel komen.
Op de website van KPN zijn de prijzen hoger voor het mobiele toestel dan op mobiel.nl. Scheelt voor KPN ruim 100,- en met Vodafone nog meer. Mijn vrouw wil een s21 Ultra bestellen en ik een sim only, beide unlimited abonnementen, mits KPN een goede aanbieding wil doen. Als KPN dus een aanbieding doet voor 1 telefoon krijgt KPN er 2 max abonnementen bij.
Het alternatief is dat mijn vrouw bij Vodafone blijft en ik niet verleng en bij Tele2 blijf tot er een betere aanbieding langs komt. We hebben beide niets te klagen met onze huidige abonnementen. Met als grote kans dat ik over een paar maanden mijn internetverbinding thuis ook overzet naar Ziggo ivm andere voordelen.
Ik heb geprobeerd om te bellen met 0800-0402 en hier te vragen om een aanbieding, maar die kwam met een raar verhaal. Ik kan alleen een persoonlijke aanbieding krijgen als ik een abonnement heb wat ik wil opzeggen. 2 nieuwe klanten kunnen geen persoonlijke aanbieding krijgen.
ivm de actie van Samsung moet ik vandaag of uiterlijk morgen bestellen om aan de actie voor gratis buds in aanmerking te komen. Die geldt tm 28 januari. Is het mogelijk om op ons huistelefoon gebeld te worden door een medewerker die wel iets kan en wil betekenen en 2 nieuwe abonnementen af te sluiten om zo ook 2 jaar zekerheid voor hun glasvezelaansluiting te garanderen? Mag overdag of in de avond uren. Als ik morgen niets gehoord heb moet ik de knoop doorhakken.