Skip to main content
Antwoord

Persoonlijke hotspot in Italië doet het ineens niet meer

• November 5, 2025
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik zit nu zo’n 4 maanden in de bergen in Zuid Italië. Tot nu toe kon ik prima het internet op via mijn persoonlijke hotspot. Vanochtend lukt dat ineens niet meer. Zit ik te lang in het buitenland?

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@eric815, welkom op de KPN Community!

Werkt jouw internet nog wel als je dit gewoon op jouw mobiel gebruikt? Als ook dit niet meer werkt, dan kan het inderdaad zijn dat je te lang in het buitenland zit. Een van onze voorwaarden is namelijk dat je een duurzame band hebt met Nederland. Als je vervolgens 4 maanden aaneengesloten in het buitenland bent, dan kunnen wij roaming blokkeren. Je kunt in dat geval contact met onze klantenservice opnemen om aan te tonen dat je nog altijd een duurzame band met Nederland hebt. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Messenger, Bluesky of X.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 7, 2025

Hallo ​@eric815, welkom op de KPN Community!

Werkt jouw internet nog wel als je dit gewoon op jouw mobiel gebruikt? Als ook dit niet meer werkt, dan kan het inderdaad zijn dat je te lang in het buitenland zit. Een van onze voorwaarden is namelijk dat je een duurzame band hebt met Nederland. Als je vervolgens 4 maanden aaneengesloten in het buitenland bent, dan kunnen wij roaming blokkeren. Je kunt in dat geval contact met onze klantenservice opnemen om aan te tonen dat je nog altijd een duurzame band met Nederland hebt. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Messenger, Bluesky of X.