Skip to main content
Ik heb al een tijdje een KPN abonnement, en nog nooit last gehad van problemen met hotspots of dataverbinding. Tot een paar maanden geleden; toen ik mijn hotspot aanzette om een vriend van me wifi te gunnen. Tot mijn verbazing werkte het niet! Hij kon wel verbinden, maar er stond dat er geen internet beschikbaar was. Ik dacht eerst dat het gewoon aan mijn telefoon lag omdat hij al best oud is, maar een weekje geleden liep ik er weer tegenaan en probeerde mijn simkaart in een andere telefoon te doen om te checken of het echt aan mijn telefoon ligt. Dat was dus niet het geval, want we konden nog steeds geen internettoegang krijgen. Ik heb even rondgekeken op forums en op de klantenservice, maar ik kan er niks over vinden, vandaar dat ik hier dit plaats. Ik hoop dat iemand me erbij kan helpen!
Hoi Koen, welkom bij ons.



Dit is inderdaad vreemd. Werkte internet op dat moment op je eigen telefoon wel? Data was ook niet op neem ik aan? Zou je, indien mogelijk, een screenshot willen plaatsen hier van de foutmelding?



Als laatste, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik mee vanaf hier naar je aansluiting.



Ik hoor graag van je.
Dankje voor je snelle antwoord.

Ik heb mijn gegevens aangepast dus die kan je nu zien. Mijn internet werkte op dat moment wel, want ik kon gewoon alles doen op mijn 4g en het was dus ook niet op. Ik heb geen screenshot op het moment maar het is precies dezelfde foutmelding als je geen internettoegang hebt op een normaal wifi netwerk. Er komt ook een uitroepteken bij het WiFi waaiertje te staan bovenin je scherm.

Ik hoop dat je hier iets mee kan!



Met vriendelijke groet,

Koen Dijkstra
Dankjewel, ik zie onder dat klantnummer meerdere nummers. Zou je ook het 06-nummer willen toevoegen aan je profiel waar het om gaat?
Ik heb hem achter mijn klantnummer gezet, er was namelijk geen aparte optie voor mobiel nummer
Thanks. Ik zie echt niets waardoor dit niet zou kunnen, behalve dat je het al een tijdje hebt. Mijn voorstel is om je een nieuwe simkaart toe te sturen om het daarmee te proberen, uiteraard kosteloos. Vind je dat een idee?
Dat lijkt me inderdaad een goed idee, waar kan ik die bestellen?
Dat lijkt me inderdaad een goed idee, waar kan ik die bestellen?



Dat regel ik voor je. Sterker nog, al gedaan en is bij deze naar je onderweg. Morgen, uiterlijk voermorgen, zal het worden bezorgd op je adres.
Hoi! Ik heb de simkaart binnen... Alles werkt naar toebehoren, behalve mijn hotspot.... Ik ben radeloos op het moment.
Heb je ook de kans om de simkaart even in een ander toestel te plaatsen en daar te proberen de hotspot aan te zetten?