Skip to main content

Hallo,

Ik heb gisteren een telefoon besteld en betaald online, maar nu kom ik nog steeds die persoonlijke omgeving niet in… Ik ben al klant bij jullie en heb gewoon nummer behouden. Wil natuurlijk ook graag bevestigd hebben dat het is betaald! Hellup 

 

groetjes Cindy Schreij

Hoi @CindyS999 ,

Het duurt vaak wel eventjes voordat alles bijgewerkt is. Zo moet eerst worden gecheckt of het door jou bestelde toestel op voorraad is. 
 

Voor de bevestiging van de betaling is de afschrijving van jouw rekening op zich al een duidelijk bewijs. 
 

Maar normaliter volgt in de loop van vandaag de bevestiging van jouw bestelling. 


Wacht ik nog even af. Bedankt stelt me weer een beetje gerust.

 

misschien een tip om dat zinnetje weg te halen (max. 1 uur) en veranderen in zo spoedig mogelijk als dit niet te volbrengen is.


Hi @CindyS999, bedankt voor jouw bericht!

Er zit enige vertraging in de laatste tijd, helaas.. Heb je inmiddels al je bevestiging ontvangen en kan je met dat ordernummer je online omgeving in? Zo niet, dan hoor ik het graag en kijk ik even met je mee! Wil je in dat geval ook even jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer?


Hi @CindyS999, bedankt voor jouw bericht!

Er zit enige vertraging in de laatste tijd, helaas.. Heb je inmiddels al je bevestiging ontvangen en kan je met dat ordernummer je online omgeving in? Zo niet, dan hoor ik het graag en kijk ik even met je mee! Wil je in dat geval ook even jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer?

Ik kan er inmiddels in dankje wel. 


Fijn @CindyS999! Heb je nog andere vragen dan weet je me te vinden!


Reageer