Skip to main content

Goedenavond,

Ik woon in Sexbierum en wij hebben een fluitende zendmast. Echt verschrikkelijk.

Het adres is Adelenstrjitte 6 en het objectnummer 02351… Dit is al een hele tijd het geval, zeker sinds oktober.

Groet José

Pfoe, dit is een mobiele opstelpunt en durf niet direct te zeggen waar dat te melden is. Als je je forumprofiel invult dan kan een moderator uw gegevens mogelijk doorsturen naar de juiste afdeling. (Moderator: Mogelijk bij NSSD??)


in de reacties  van andere “fluitende” zendmasten wordt aangegeven om te bellen met 0800-0150 maar verder dan de automatische stemmen kom ik niet na 10 minuten overgaan nog niet opgenomen

 


0800-0150 is voor hoofdverdelers, kabelverdelers en technische gebouwen. Daar vallen mobiele opstelpunten niet onder volgens mij. 


Heb het een en ander nagevraagd en ik heb een nieuw nummer voor je, 0800-0753 is het nummer voor problemen met antenne masten. Waarschijnlijk optie 3 en dan krijg je iemand aan de lijn die je wat kan vertellen over de geluidsoverlast.


Hoi @jose1968, een piepende mast kan heel vervelend zijn inderdaad. Snelste is contact op te nemen met het nummer dat Ik_Combineer stuurt. Dan kan onze collega meteen alles met je doornemen en verdere actie uitzetten.