Skip to main content

Ik heb mijn pincode verkeerd ingevoerd per ongeluk omdat ik haast had. vervolgens moest ik mijn  puk code invoeren, dat heb ik gedaan. toen moest ik  mijn pincode opnieuw instellen en dat heb ik gedaan met: “0000” vervolgens typ ik nog eens 0000 en toen werkte die niet meer… ik kan hem niet meer opnieuw opstarten of uitschakelen want ik moet eerst mijn pincode invullen en dan zegt ie dat het fout is. 

Welkom op ons KPN Forum @PIN code simkaart vergeten! Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je topic. Als ik her goed begrijp staat je toestel nu aan. Kan het zijn dat je nu je schermvergrendelingscode moet intoetsen, dus van je toestel zelf en niet van de simkaart? Ik heb zelf een Samsung. Als ik mijn toestel opstart, mijn pincode in toets, dan moet ik vervolgens mijn schermvergrendelingscode intoetsen voordat ik in mijn toestel kan. Ook heb ik die code nodig om het toestel uit te zetten. Ik ben benieuwd of je met deze info geholpen bent. 


We hebben niets meer van je gehoord @PIN code simkaart vergeten, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer