Skip to main content

Gisteren is er een bezorger geweest om mijn nieuwe telefoon te leveren. Het lukte niet om de 0,01 ct te pinnen vanwege een storing bij KPN. Vervolgens heb ik mijn telefoon niet gekregen en heb ik een e-mail ontvangen dat de bestelling geweigerd is en geannuleerd. Dit is de tweede bestelling waar er weer iets mis mee is. Bij eerste bestelling had de KPN medewerker telefonisch niet aangegeven dat ik de optie had gekozen om maandelijks bij te betalen voor mijn mobiel. Toen moest de bestelling geannuleerd worden en opnieuw worden ingevoerd. En nu dit weer. Hoe krijg ik nu alsnog mijn telefoon zonder dat ik voor de derde keer weer een bestelling moet maken? 

Ik zou gewoon langsgaan bij een KPN-Winkel. Dan regelen ze daar alles ter plekke en krijg je je telefoon gelijk mee.  

 


Uiteindelijk gebeld met de servicedesk en inderdaad ook naar de KPN winkel geweest. Telefoon was niet op voorraad, moest opnieuw een bestelling doen. Ik hoop nu maar dat het nu wel goed gaat voor de derde keer. 


Tsjaa , driemaal is scheepsrecht. Jammer dat de KPN-winkel niet de telefoon kon regelen voor jou. 


Hi @Munt2020, van harte welkom hier op ons forum. Wat rot dat het door een storing niet mogelijk was om te pinnen bij de koerier, en je bestelling daardoor geannuleerd is. Ik lees dat het ook bij de vorige bestelling niet liep zoals je verwacht had, dat is jammer om te horen.

Ik ben wel blij om te lezen dat je bij de KPN winkel geweest bent, en dat het toestel weer besteld is. Ik ga er vanuit dat alles nu goed komt. Als je vragen hebt of als iets is, laat het dan gerust weten.


@Munt2020

Hoe is de status van jouw nieuwe bestelling?Â