Skip to main content
Beantwoord

Pishing sms van KPN?

• February 10, 2020
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

Cees Schouten
Nieuwkomer

Mededeling cq waarschuwing

Ik krijg een berichtje van KPN op mijn telefoon met een link om snel verbindingsproblemen op te lossen.

https://ga.kpn/internetgebruik

Ten eerste: ik ben geen KPN gebruiker

Ten tweede: ik mis in de 'link’ .com

Ik trap er dus​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ niet in

m vr groet,

Cees Schouten

Admin: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Nadia

Goedemorgen, @Cees Schouten. Welkom op het KPN forum. Bedankt dat je een vermeend phishing bericht hier meldt. Aan je e-mailadres te zien heb je een Internet (tv en bellen) van ons (gehad) ;) 

De link verwijst naar onze site waar je stap voor stap verbindingsproblemen met (internet) kunt oplossen. Deze is van KPN, geen zorgen. Had je last van (mobiel) internetproblemen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

wjb
Wijsgeer
  • February 10, 2020

Heb je vast Internet van KPN, want daar lijkt deze link naar te verwijzen.

Het domein ga.kpn wordt omgezet naar kpn.com.

De url lijkt legitiem.

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2020

Goedemorgen, @Cees Schouten. Welkom op het KPN forum. Bedankt dat je een vermeend phishing bericht hier meldt. Aan je e-mailadres te zien heb je een Internet (tv en bellen) van ons (gehad) ;) 

De link verwijst naar onze site waar je stap voor stap verbindingsproblemen met (internet) kunt oplossen. Deze is van KPN, geen zorgen. Had je last van (mobiel) internetproblemen?

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • February 13, 2020

Hoi @Cees Schouten, heb je bovenstaande berichten van ons nog gelezen? Als er nog vragen zijn horen we het graag :)