Skip to main content

Ik kom er nu pas achter dat 17 december een verificatiecode heb gekregen, en 23 december weer eentje… Snapte ook al niet wat ik daar mee moest doen? Misschien als je iets aan je abonnement wil veranderen? Ik heb dit mobiel abonnement sinds 17 december, en pas ondertekend.

Ik begrijp dat je er niks mee hoeft te doen.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hai @piet jan en welkom! Leuk dat jij je vraag hier stelt! Het is druk, daarom kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw vraag. We sturen een verificatiecodes per SMS als je wijzigingen doorgeeft: bijvoorbeeld bij het wijzigen van je (e-mail)adres, rekeningnummer of als jij je mobiele abonnement wilt koppelen aan MijnKPN etc. Een stukje extra veiligheid. Heb je in december ook contact met ons gehad of MijnKPN proberen te koppelen? Ik kan kijken of ik kan achterhalen waarom je de verificatiecode ontvangen hebt: vul jij dan jouw mobiele nummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is aan in jouw profiel? Deze gegevens zijn in te zien door jou en de KPN Moderators. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt, dan duik ik er in! 


Het klopt dat 17 12 2020 mijn mobiel abonnement is ingegaan, en dat 23 12 2020 ik een en ander gekoppeld zal hebben aan een bestaand MijnKPN (tv, internet, vast bellen.)

Bij het ontvangen  van de codes is daar niet naar verwezen, maar ik begrijp dat dat de aanleiding is mij de codes te sturen, de datums corresponderen immers.

Blijft de vraag wat ik met de verificatiecode zou moeten of kunnen doen.

vriendelijke groet, 

Piet Baas