Skip to main content
Beantwoord

Porteren mobiele nummer

• November 12, 2019
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

Hoi KPN,

Ik heb een BV verkocht waarop het abbonnement van mijn mobiele nummer staat vd KPN.

Ik wil nu dit mobielenummer omzetten naar een andere BV van mij.

Hoe doe ik dat?

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Keesbalvers, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Indien het om een zakelijk nummer gaat, waar ik wel vanuit ga, kan je een portering regelen via de zakelijke afdeling van KPN. De link naar het Forum staat hierboven, maar via 0800-0403 gaat het misschien sneller. Het gaat dan om een contractovername van het mobiele nummer binnen KPN.

Gaat het om een klein zakelijk of toch particulier abonnement, dan kan je contact opnemen met 0800-0402 of het online regelen via een formulier.

Heb je nog vragen, dan hoor ik het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 12, 2019

Hallo @Keesbalvers 

Ik vermoed dat je deze vraag beter kunt stellen op het zakelijk forum van KPN : 

https://zakelijkforum.kpn.com

(Je zit hier op het particuliere forum.) 

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 16, 2019

Goedemorgen @Keesbalvers, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Indien het om een zakelijk nummer gaat, waar ik wel vanuit ga, kan je een portering regelen via de zakelijke afdeling van KPN. De link naar het Forum staat hierboven, maar via 0800-0403 gaat het misschien sneller. Het gaat dan om een contractovername van het mobiele nummer binnen KPN.

Gaat het om een klein zakelijk of toch particulier abonnement, dan kan je contact opnemen met 0800-0402 of het online regelen via een formulier.

Heb je nog vragen, dan hoor ik het graag!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • November 24, 2019

@Keesbalvers, is het inmiddels geregeld via de zakelijke klantenservice? :slight_smile: