Skip to main content

Geachte heer/mevrouw

Gebleken is dat jullie posten afkomstig van KPN en die bestemd zijn voor mij, naar een verkeerde adres versturen,(...)  versturen. 

De medewerker die ik op de dag dat ik deze abonnement afsloot, heeft dan weten een fout gemaakt. De hierboven genoemde adres was bedoeld als een extra adres voor extra korting omdat diegene die daar woont ook KPN had, ik verzoek jullie bij deze vanaf heden posten die bestemd zijn voor mij te sturen naar (...). 

 

Ook kan ik al enkele dagen niet meer gebruik maken van mijn product, aangezien ik onbeperkte bellen en sms heb + 50GB. Mag ik weten wat hiervan de problemen zijn? Mijn

 

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

M.K. Samuel Lopes

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Voor u veiligheid en privacy, graag het klantnummer verwijderen uit de tekst en het profiel aanvullen, zodat KPN medewerkers kunnen helpen.


Hi Samuel, welkom op het forum. 

Even zodat ik het goed begrijp. Gaat het hier om een onjuist postadres? Of e-mailadres? Als het om een consumentenabonnement gaat hoor je namelijk daadwerkelijk te wonen op het adres waarop je abonnement is aangevraagd. Is dat niet het geval? Zou je ook willen toelichten wat je bedoelt met "De hierboven genoemde adres was bedoeld als een extra adres voor extra korting”? Als je daar niet daadwerkelijk woont kom je namelijk ook niet in aanmerking voor die korting. 

Zou je ook je 06-nummer willen toevoegen aan je profiel

Ik hoor met belangstelling van je. 


Samuel, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


 

 


 

 

Ik zie dat jij nu je adres hebt ingevuld. Zou je ook willen aangeven om welk product het hier gaat? Een mobiel abonnement? Zou ik dan ook het 06 nummer mogen hebben? Dat mag je ergens in het profiel invullen.