Skip to main content

Heb geprobeerd mijn nieuwe prepaid vanuit Putte-Hoogerheide te activeren. Niet mogelijk. Heb nu geprobeerd via internet vanuit mijn woonplaats in Belgie. Werkt ook niet. Heb een Huawei dual sim. 1e sim Scarlet, 2e sim is debedoeling kpn te gebruiken. Nr is: 0682917118

Wie kan mij helpen? Dank!

Hoi @tirregemo ,

Het snelste is als je even de grens oversteekt. Je kunt de prepaid namelijk alleen maar vanuit Nederland activeren. 

Lukt dit echt niet? Vul dan jouw volledige Forum profiel , dus inclusief 06-nummer en simkaartnummer. Dan kan een moderator dit voor jou regelen. Maar dit kan wel enkele dagen duren.  


Hallo @tirregemo 

Voor activeren van prepaid moet je verbonden zijn met het KPN netwerk. In Nederland dus…

Maar een KPN moderator kan dit ook voor je doen. Zie bijvoorbeeld dit topic

Laat de gevraagde informatie (Simkaartnummer en mobiele nummer) achter in je forum profiel.


Hoi @tirregemo. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @Noordzee en @RBxx al het juiste antwoord hebben gegeven. Als je jouw simkaartnummer en mobiele nummer achterlaat in het ‘Persoonlijke Opmerkingen’ veld, dan kan ik dit voor jou uitzoeken en proberen te activeren. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


bedankt Noordzee en RBxx! Helaas ik kan niet op Forum Profiel… toegang geweigerd  zegt het programma…. ze zeggen ook niet’waarom’… Vikash: bedankt voor de reactie. Ter verduidelijking, ik ben 74 en niet echt handig in deze digitale wereld; waar vind ik Persoonlijk Opmerkingen? Ik kan de gegevens ook op dit forum geven of is dat niet wenselijk?


Hoi @tirregemo ,

Het snelste is als je even de grens oversteekt. Je kunt de prepaid namelijk alleen maar vanuit Nederland activeren. 

Lukt dit echt niet? Vul dan jouw volledige Forum profiel , dus inclusief 06-nummer en simkaartnummer. Dan kan een moderator dit voor jou regelen. Maar dit kan wel enkele dagen duren.  

@tirregemo

Klik op de groene letters hierboven voor het vullen van het volledige Forum profiel.


De persoonlijke opmerkingen staan ook in het forumprofiel. 

Zet je gegevens niet in dit bericht, want dan kan de hele wereld meelezen. 


Hallo @tirregemo krijg je deze melding?

Log dan eerst in met je forum usernaam. Klik daarvoor op Login op dat scherm.


waar vind ik Persoonlijk Opmerkingen? Ik kan de gegevens ook op dit forum geven of is dat niet wenselijk?

Het is niet verstandig om jouw gegevens in dit openbare topic te delen i.v.m. jouw privacy. Als het niet lukt om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel, dan mag ook een privebericht naar mij sturen, dan zet ik jouw gegevens in het KPN Forum profiel. Dit doe je door op de onderstaande link te klikken.

 

KPN Forum Privébericht


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb jouw prepaid simkaartje zojuist geactiveerd.


bedankt Vikash! super, zojuist bevestigings sms gekregen!


Graag gedaan!:blush: