Skip to main content

Ik heb een iPhone 13pro. Ik wil mijn kpn simkaart als e-sim toevoegen als 2e simkaart. Ik heb al een buitenlandse simkaart in de telefoon zitten. 
 

is dit mogelijk en hoe vraag ik een e-sim aan? In de app lukt het niet 

Hi, kan ik mijn kpn prepaid simkaart omzetten naar e-sim? Deze wil ik graag als tweede simkaart aan mijn iphone13 pro toevoegen. Ik woon in het buitenland en heb al een locale simkaart in m’n telefoon.


Nee, dat kan niet @michoustek . E-sim voor prepaid wordt nog niet ondersteund. 

Zie www.kpn.com/esim  →  veelgestelde vragen. 


Hallo KPN,

 

Hier hetzelfde probleem, kunnen jullie aub e-Sim voor de prepaid klanten activeren!


Zodra dat een optie is, zal je het te horen krigjen @Tm prepaid 


Ik wil graag met 1 telefoon lopen (zakelijk toestel) en daarin mijn persoonlijk prepaid mee nemen.

KPN aub ook mogelijk maken op esim op prepaid te krijgen.
Scheelt ook kosten omdat er geen fysieke materiaal verstuurd moet worden.


Ik wil graag met 1 telefoon lopen (zakelijk toestel) en daarin mijn persoonlijk prepaid mee nemen.

KPN aub ook mogelijk maken op esim op prepaid te krijgen.
Scheelt ook kosten omdat er geen fysieke materiaal verstuurd moet worden.

Hallo @RalphSe prepaid is niet leverbaar op e-sim.

 


Any ETA on prepaid eSim support? Original announcement was back in 2020, and I don't really understand why this couldn't be supported.


Any ETA on prepaid eSim support? Original announcement was back in 2020, and I don't really understand why this couldn't be supported.

Hello @Jonathan D KPN does not support it for now, possibly later, who knows?

 


Dit moet gewoon mogelyk gemaakt worden door kpn als je telefoons met e-sim functie te koop aanbiedt als prepaid toestel, juridisch dingetje wat ik zeker bij Apple ga voorleggen.


Ook hier de behoefte voor prepaid eSim. Dochter Simyo kan het wel 🙄


Graag esim beschikbaar maken voor prepaid. Voor klanten die veel in het buitenland verblijven is het niet handig om een abonnement af te sluiten in NL, dus die kopen een prepaid sim om toch een NL nummer te hebben. Daarnaast hebben ze vaak een lokale sim in het land waar ze verblijven.

Dus JUIST voor deze groep met is eSim voor prepaid een uitkomst.

is er al nieuws hierover en staat het überhaupt op de roadmap?