Skip to main content
Ik wil graag het prepaid nummer van KPN omzetten een abbonement voor kids 1 jaar onbeperkt bellen.

Echter zie ik wanneer je dit online wilt regelen kost dit 25 euro. Vreemd aangezien het al een KPN nummer is en het dus een interne mutatie is. Kan iemand mij helpen dit te regelen zonder extra kosten maar wel met een nieuwe 1 jaar abonnement onbeperkt bellen?
Goedemiddag @AlexMax. Welkom op het KPN Forum. Wat leuk om te lezen dat je een prepaid nummer van KPN wil omzetten naar een abonnement. Bij het afsluiten van een nieuwe mobiele abonnementen worden inderdaad aansluitkosten eenmalig aan het begin van het abonnement in rekening gebracht, dat staat los van eventuele andere abonnementen/prepaid. Het nummer moet geactiveerd worden op het netwerk en in de systemen, zodat het ook kan werken. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om een mobiel abonnement af te sluiten zonder aansluitkosten.
Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer