Skip to main content

Hallo, ik heb inmiddels 5 x gebeld met de kpn om de mobiel van mijn moeder om te zetten van prepaid naar abonnement.  Zou makkelijk moeten zijn, maar dat valt tegen. Nu is er een openstaande bestelling waar na een week niets aan is veranderd. Er lijkt niets te gebeuren. Hoe krijg ik dit een stap verder? 

ARMOR-1571692  

Welkom op het forum @Cily. Dat zijn helaas al vele pogingen om het nummer om te zetten naar een abonnement. Een omzetting naar abonnement van een prepaidnummer hoort sneller te gaan. Zou je in jouw profiel nog even het 06-nummer willen vermelden, dan ga ik voor je aan de slag!


Ik heb niets meer van je gehoord en ga er van uit dat je de omzetting alsnog op een nadere wijze hebt opgelost.


Sorry Jeroen, ik had nog een keer met de KPN gebeld, en het probleem was overgedragen aan een andere afdeling. Zij zouden contact opnemen. Echter is dit niet gebeurd.

Jij vraagt om welk nummer het gaat, maar dit forum kan door iedereen gelezen worden, dus het is niet een goed plan om dat hier te vermelden. 

Ik ga KPN nog 1 keer bellen om van deze bestelling af te komen en ga over op een andere provider.

groet,

Cily


Als je jouw profiel invult, dan kan verder niemand behalve jij en de KPN moderators dat lezen. Jammer om te lezen dat je over wil naar een andere provider.