Skip to main content
Beantwoord

Prepaid naar postpaid lukt niet

  • March 8, 2020
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Alternatief2018
Nieuwkomer

3 wkn geleden heb ik een nieuwe iPhone gekocht in de KPN winkel Almere. Ik had een oude iPhone met een kpn prepaid kaartje. Tegelijk met de nieuwe iPhone wilde ik een abonnement en behoud van nummer. Tot op heden kan ik niets met de nieuwe iPhone want ik heb geen KPN service. Thuis heb ik alles van KPN. We zijn al 3 x terug geweest naar de winkel maar ook daar heeft men geen idee wat er fout gaat. In deze moderne tijd is het voor KPN blijkbaar niet mogelijk om prepaid er bij mij uit te gooien en te vervangen door een abonnement. 
 

 Groet, Fred

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Alternatief2018, welkom hier. 

 

Ik lees dat je al een tijd bezig bent om jouw nummer aan het abonnement te koppelen wat je hebt afgesloten. Dit gaat echter tot op heden niet goed en in de winkel weten ze dus niet wat er mis gaat. Dat is zeer spijtig. Ik wil graag eens meekijken, hopelijk kan ik achterhalen wat er mis gaat. Zou je mij voor mij jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en mobiele nummer waar het om gaat? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 10, 2020

Hoi @Alternatief2018, welkom hier. 

 

Ik lees dat je al een tijd bezig bent om jouw nummer aan het abonnement te koppelen wat je hebt afgesloten. Dit gaat echter tot op heden niet goed en in de winkel weten ze dus niet wat er mis gaat. Dat is zeer spijtig. Ik wil graag eens meekijken, hopelijk kan ik achterhalen wat er mis gaat. Zou je mij voor mij jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en mobiele nummer waar het om gaat? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 18, 2020

Ik ga er van uit dat het gelukt is. Ik heb namelijk geen reactie meer ontvangen.Â