Skip to main content

Goedemiddag,

Afgelopen woensdag heb ik in de kpn winkel een mobiel abonnement inclusief mobiel en nummerbehoud afgesloten. Het was noodzakelijk om de prepaid simkaart bij de hand te hebben om dmv een sms bericht het nummer te kunnen behouden. Dus speciaal hiervoor de bovengenoemde simkaart thuis opgehaald.

Nadat ik een  sms met een code had ontvangen en dit aan de kpn medewerker heb doorgegeven bleek alles geregeld en kreeg ik een mail met het overeenkomst.

Echter blijkt het abonnement na een paar dagen nog steeds niet te werken. Ook na diverse telefoontjes met jullie medewerkers. 

In het laatste gesprek werd er ons verteld dat het abonnement zelf is geannuleerd. Mijn vraag die het eerste bij me opkomt is dan ook: klopt dat? Zo ja, waarom heb ik daar geen bevestiging gehad?

 

Hopelijk kunnen we er op een goede manier tot een oplossing komen?

 

Mvg.

André van Beelen 

@André1988 Allereerst welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Er heerst wat onduidelijkheid over het abonnement heb ik het idee. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Hopelijk krijgen we het abonnement snel aan de praat. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee! 


Ik heb mijn profiel aangevuld..


@André1988 Bedankt voor het invullen van je gegevens. Wat is er nu aan de hand. In ons systeem staat dat de order is geannuleerd. Niet getreurd, de order is gewoon even uit het systeem gehaald. Onze achterliggende partij gaat de order handmatig doorvoeren. De order is waarschijnlijk tussen wal en schip gevallen, oftewel de order is niet helemaal goed doorgekomen. Helaas zijn ze (Reviva) nu niet meer te bereiken, maandag pas. Je hebt een abonnement met toestel afgesloten, het is dus verstandig nog even geduld te hebben voordat we actie ondernemen. Ik ga er vanuit dat begin volgende week het abonnement correct wordt ingevoerd en dat je abonnement gaat werken. Als dit niet zo is, dan mag je hier (maandag of dinsdag) wel even een gil geven. Dan bellen we er even voor je achteraan. 
 

 


Oké afwachten dus... 

bedankt voor het uitzoeken

 


Ik zie helaas geen antwoord op mijn vraag. Wel het antwoord dat gegeven is op een vraag van André????

 

Ik ben nu 3 wkn in het bezit van een nieuwe iPhone waar ik nog steeds hélemaal niks mee kan. Nog steeds geen KPN service. Maar wel een aanbetaling van 240 euro gedaan 🤬

 

Morgen voor de 4e naar de KPN winkel. Afgelopen zaterdag hebben zij ons beloofd dat het vandaag (9 maart) zeker in orde zou zijn. Helaas.

 

Ik ben er helemaal klaar mee!

 

Rients Hofstra

 

 

www.alternatiefstaatsbestel.nl

 

Verstuurd vanaf mijn iPhone

 

Op 9 mrt. 2020 om 18:16 heeft KPN community <forum@kpn.com> het volgende geschreven:
 
Logo KPN
 
 
 
 
 

Beste Alternatief2018,

 

Het topic prepaid overgezet naar abonnement inclusief nummerbehoud is beantwoord door Lisa.


Bekijk het antwoord hier.

Wil je geen berichten meer ontvangen over dit onderwerp? Verwijder het topic dan uit je favorieten. Dit doe je op het forum zelf.
Klik op deze link om naar je favorieten te gaan. Als je niet ingelogd bent, moet je dat eerst doen. Klik daarna in het overzicht op de groene ster naast het topic om hem te verwijderen uit de favorieten.

Met vriendelijke groet,
Het KPN Forum team

 
 

Meer weten over het KPN Forum?
 

 

Ik zie helaas geen antwoord op mijn vraag. Wel het antwoord dat gegeven is op een vraag van André????

Dat komt omdat je bericht is verplaatst naar jouw eigen topic. Daar is nog géén antwoord, want het kan tot ongeveer 48 uur duren voordat een medewerker reageert. Afhankelijk van de drukte op het forum.
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/prepaid-naar-postpaid-lukt-niet-492274


Reageer