Skip to main content
Beantwoord

Prepaid simkaart gereturneerd

  • January 12, 2021
  • 7 reacties
  • 127 keer bekeken

Peter P55
Nieuwkomer

ik heb 18 dec j.l een sim kaartje besteld  en dit op 19 dec  ontvangen, maar dit heb ik gelijk weer retour gestuurd omdat dit per vergissing niet de goede bestelling was. het zou een kaartje moeten zijn met nummerbehoud ( een vervangend dus). Na deze retourzending heb ik niets meer vernomen. ik heb inmiddels wel een nieuw kaartje besteld en ontvangen maar nog geen reactie over de retourpost. Het betreft ordernummer 20121866568660

gr Peter P55

Beste antwoord door Denise van KPN

Hoewel KPN niet per e-mail of brief bereikbaar is voor service vragen, hebben we meerdere 'schriftelijke’ manieren om met ons in contact te komen. Zo kan je jouw vraag altijd hier op het forum kwijt, maar je kunt ons ook berichten via Facebook en/of Twitter. Als laatste kan je ook met ons chatten.

Goed, dat gezegd hebbende: Ik kan de bestelling van de prepaid simkaart niet zo snel vinden, ik kan je daarom ook niets zeggen over de retournering. Ik heb mijn collega van de achterliggende afdeling gevraagd om meer duidelijkheid. Ik heb ook gevraagd wanneer je jouw terugbetaling kunt ontvangen. Zodra ik meer informatie heb, kom ik bij je terug.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Dag @Peter P55, goed dat je even contact opneemt. Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Peter P55
Nieuwkomer
  • Auteur
  • January 20, 2021

Jammer dat er verder geen schriftelijke correspondentie mogelijk is met KPN om dit op te lossen.


Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2021

Hoewel KPN niet per e-mail of brief bereikbaar is voor service vragen, hebben we meerdere 'schriftelijke’ manieren om met ons in contact te komen. Zo kan je jouw vraag altijd hier op het forum kwijt, maar je kunt ons ook berichten via Facebook en/of Twitter. Als laatste kan je ook met ons chatten.

Goed, dat gezegd hebbende: Ik kan de bestelling van de prepaid simkaart niet zo snel vinden, ik kan je daarom ook niets zeggen over de retournering. Ik heb mijn collega van de achterliggende afdeling gevraagd om meer duidelijkheid. Ik heb ook gevraagd wanneer je jouw terugbetaling kunt ontvangen. Zodra ik meer informatie heb, kom ik bij je terug.


Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Mijn oprechte excuses voor mijn ongelooflijk late reactie. Ik was een tijdje vrij en hierdoor is dit topic tussen wal en schip geraakt. Ik zie dat mijn collega's de kosten hebben gecrediteerd. Dit zou je inmiddels moeten hebben. Kun je dit bevestigen?


Peter P55
Nieuwkomer
  • Auteur
  • February 23, 2021

Nog geen creditering gezien:smirk:


Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Het bedrag is via iDEAL aan jou overgemaakt. Je zou het bedrag dus direct op jouw rekening moeten zien. Kun je dit controleren?


Peter P55
Nieuwkomer
  • Auteur
  • February 24, 2021

Ja hoor, prima geholpen. Dank voor  de moeite. Kan dit topic afsluiten...