Skip to main content

Dag,

Ik kom er achter dat ik geregistreerd sta bij Preventel terwijl ze bij KPN er niks van af weten! Hoe kan dit?

Hi L, welkom op het forum. 

Heb jij hierover contact gehad met Preventel en gaven zij aan dat dit door ons komt? Zo ja, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook even meekijken. Zo niet, dan kan dit ook komen door een achterstand bij een andere provider. Preventel doet dit voor meerdere providers namelijk. 

Ik hoor graag van je. 


Ik heb hier contact over gehad met preventel die zeggen dat de registratie door kpn is gemaakt en gebeld met kpn die zeggen dat er niks open staat dus geen registratie heb bij kpn ik kan nu niks qua nieuw abbonement bij preventel zegt dat bij jullie ligt en jullie bij preventel

En hun zijn alleen schriftelijk bereikbaar dus contact met hun is ook heel moeizaam

 

Beetje het gevoel dat ik van kasje na muurtje wordt gestuurd en niks mee op schiet 


Ik heb hier contact over gehad met preventel die zeggen dat de registratie door kpn is gemaakt en gebeld met kpn die zeggen dat er niks open staat dus geen registratie heb bij kpn ik kan nu niks qua nieuw abbonement bij preventel zegt dat bij jullie ligt en jullie bij preventel

En hun zijn alleen schriftelijk bereikbaar dus contact met hun is ook heel moeizaam

 

Beetje het gevoel dat ik van kasje na muurtje wordt gestuurd en niks mee op schiet 

Duidelijk. Ik kom hier nog op terug, in het weekend kan ik die mensen namelijk niet bereiken. Dinsdag ben ik weer, dan ga ik ze benaderen om te kijken of het aan ons ligt. 


Hallo @Alex_P weet je toevallig al wat meer?

 

groetjes 

 

lilly 


Hi Lilly. Ja, ik heb inmiddels ook ene update. Dit gaat om een ander nummer dat een achterstaand heeft en inmiddels al een tijdje is afgesloten. Een nummer eindigend op 949. ZO te zien ben je hiervan ook op de hoogte na een telefoontje met onze Credit Risk/Collections afdeling. 

Herken je dit?