Skip to main content
Ik heb half augustus een nieuw abonnement/contract met KPN opgesteld (nieuwe telefoon ergens anders gehaald), omdat ik voor langere tijd in Australiƫ zit. Dit abonement zou mij 9 euro kosten (14 euro abonement - 5 euro KPN compleet). Nu was de eerste afschrijving 18,66 euro. Dit heb ik gelaten, omdat in de mail stond dat de eerste afschrijving hoger uit kan vallen. Nu is de 2e afschrijving precies hetzelfde.



Mijn vragen:


  • Waarom betaal ik 18,66 in plaats van de 9 euro die in mijn contract staat?
  • Waarom doet ā€˜MijnKPNā€™ het bij mij niet? Hij blijft enkel laden.

Omdat ik in Australiƫ zit kan ik dus niet bellen, ik had graag gemaild, maar jullie hebben geen e-mail. Ik hoop op deze manier toch een antwoord te krijgen op mijn vragen en mijn te veel betaalde geld terug te krijgen.



Met vriendelijke groet,

Melissa van Kerkhof
Hoi @xmmelis

Je kunt vanuit het buitenland bellen met het nummer +316 1200 1200



Ook kun je wachten tot webcare dit overneemt.

Zet dan even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Hi Melissa, welkom op het forum.



Uiteraard kijk ik dit voor je na. Het maandbedrag dat je noemt van ā‚¬ 9.- per maand is juist. Het bedrag op de 1e factuur is inderdaad hoger omdat er ook een gedeelte van de maand augustus erop staat, zoals je dit op je factuur ziet. Ik kan echter niet plaatsen waar jij een 2e afschrijving ziet. Er heeft maar 1 plaatsgevonden en de volgende hoort ā‚¬ 9.- te zijn als je verder geen kosten buiten de bundel hebt gemaakt. Zou je dit willen toelichten?



Ik hoor graag van je.
Melissa, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Hey Alex,



Excuus, ik had je bericht gemist. Ik zag eerst 2 afschrijvingen in mijn rekening, maar nu nog maar 1. Misschien dat ik de 1e rekening per e-mail en de afschrijving dubbel heb geteld. Ik wacht de 2e maand afschrijving even af.



Dank voor je reactie.



met vriendelijke groet,

Melissa
Ik denk dan ook dat dat het was. Laat me vooral weten mocht ik dit nu zelf verkeerd hebben gezien. 🙂