Skip to main content

9 dagen geleden heb ik met veel moeite een iphone aangeschaft in de kpn winkel en moest daarbij ook mijn abbo omzetten.

nu krijg ik doodleuk een mail dat de IPhone zelf in prijs is gezakt. ik heb hierna telefonisch contact gehad maar de enige oplossing was de Iphone terug opsturen.
nu is dat voor mij geen oplossing meer en had ik liever gezien dat ze de prijs ( vanwege de kort geleden tijd) hadden recht getrokken.

Zijn er nog andere mensen die dit ook wel eens bij de hand hebben gehad en was er toen wel een oplossing geboden naar tevredenheid vanuit KPN, want eigenlijk voel ik mij toch wel genaaid.

Het gebeurt mij vaker dat ik iets koop wat later in de aanbieding komt, jammer en doorrrrrr met leven.

Is het risico van kopen, alles kan van dag op dag wijzigen.


Het gebeurt mij vaker dat ik iets koop wat later in de aanbieding komt, jammer en doorrrrrr met leven.

Is het risico van kopen, alles kan van dag op dag wijzigen.

Ohh doorgaan met leven ga ik zeker, maar als er zoiets voorkomt neem ik altijd wel contact op met de winkel waar dit gekocht is en geef dit dan aan, hierna zijn ze dan ook wel meedenkend met de klant en lossen ze het op.


Ik zou er geeneens aan denken om contact op te nemen, soms heb je pech soms geluk, ik leef van dag tot dag.