Skip to main content
Chat vanuit "Mijn KPN" gebeurt niets, dus de volgende optie "Forum" maar proberen, want nergens een optie voor e-mail contact te vinden.



Als ik in "Mijn KPN" op mijn abonnement kijk zie ik het volgende:



10gb data en onbeperkt bellen, € 45.- doorgestreept en daarnaast € 31.- in rood.

Door XS4all krijg ik € 5.- korting, dus betaal ik maandelijks € 26.-, wat ook op mijn maandelijkse factuur staat.



Als ik nu mijn abonnement wil wijzigen, of ik klik op die € 31.- dan staat er:

10gb data en onbeperkt bellen € 45.- ??



Welke optie is het, als ik XS4all opzeg, maar NIET mijn mobiel abonnement, want dat is nergens te vinden.



1. Mijn KPN mobiel abonnement blijft € 26.- onbeperkt bellen en 20gb data tot de eind datum, er staat "korting zolang je abonnement loopt"

2. Mijn KPN mobiel abonnement wordt € 45.-, onbeperkt bellen en 10gb data. (Buiten proportie duur).

3. Mijn KPN mobiel abonnement wordt € 31.- onbeperkt bellen en 10gb data tot de eind datum, want de € 5.- korting vervalt.



Deze hele situatie is uiterst verwarrend voor de klant, graag Uw antwoord.



Hoi Ton, welkom hier. Ik leg dit graag voor je uit. Op het moment dat je XS4ALL opzegt zullen de Compleetvoordelen komen te vervallen voor je mobiel, de verdubbeling en de korting van € 5,-. Kortom: € 31.- zonder verdubbeling.
Bedankt voor het antwoord.



Bent U van KPN, want "Mijn KPN" betreft alleen mijn mobiele abonnement en daar staat, "korting zolang je abonnement loopt", en ook een doorgestreepte € 45.-.



Voor mij is het een simpel rekensommetje, 5 maanden is totaal € 25.- meer betalen voor mijn mobiel KPN abonnement, dus een ramp is dit niet en 10gb data kom ik goed mee uit. Lesgeld voor toekomstige contracten, zeker als er koppelingen gaan spelen.



Maar goed, ik ga maar uit van Uw antwoord.
Ik ben inderdaad van KPN. De korting van € 45.- naar € 31.- blijft gelden, alleen de extra korting van € 5.- komt te vervallen. 🙂