Skip to main content

op 9 januari een nieuwe verlenging  met iphone 12 pro op 9 januari 12.50 maar op 26-1-2021 was het 17.50 zag het pas toen het toestel al overzet was door phonehouse was de fout van kpn . ik baal van de verlenging in plaats van voordeel nadeel . 

helaas 2 jaar balen

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Jammer maar helaas zo gaat dat in de wereld.


Hi @jack-l, welkom op ons forum. Het is nooit leuk om te lezen dat je niet blij bent met de verlenging. Het verschil van €5 doet me denken aan de Hussel korting. Deze korting krijg je als je een mobiel- en thuis abonnement hebt op hetzelfde adres, die zijn aangemeld voor de voordelen van KPN Hussel. Daarom wordt dit niet op het contract benoemd. Mocht je naast een mobiel abonnement ook een thuis abonnement hebt, hou dan de factuur goed in de gaten. Mocht de korting hier niet op staan, klik dan op de link om je aan te melden voor de voordelen van KPN Hussel. Ik hoor graag van je als dit niet heeft geholpen of als het niet is gelukt. 


Volgende keer gewoon rechtstreeks bij KPN afsluiten. Dan heb je zoiets niet.


Ben teleurgesteld  in KPN, was besteld bij KPN toen het nog 15 euro was maar toen het geïnstalleerd was ineens 17.50 en KPN weigerde het aan te passen. De kpn is nu niet meer mijn eerste keus meer.


Heb nog een thuisabonment  en een mobieltje tot augustus 


Ik wil dan graag uitzoeken hoe dit precies in elkaar steekt. Zou je hiervoor jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ mag je dan ter controle de laatste 3 cijfers van het IBAN noteren. Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


***

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


In je profiel zetten @jack-l, niet hier openbaar waar iedereen het lezen kan. Het linkje aanklikken wat @Ron geeft, dan kom je bij je profiel. 


Hi @jack-l, vanwege jouw privacy heb ik de gegevens uit jouw bericht weggehaald. Zou je jouw profiel aan kunnen vullen met de missende gegevens? Het gaat dan vooral om het huisnummer, 06-nummmer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van het IBAN. Zou je, als je dit hebt ingevuld hieronder een berichtje kunnen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!


***


Hi @jack-l, hebt je gegevens weer openbaar gezet dus ik heb ze weer verwijderd. Dit is een openbaar forum, iedereen kan zien wat je hier neer zet. Zou je een kijkje willen nemen in je profiel door op deze link te klikken? Op de gegevens die je zonet in je bericht hebt gezet, kan ik niks vinden. Kan je controleren of je wellicht ergens een typefoutje hebt gemaakt? 


Hi @jack-l, vanwege jouw privacy heb ik de gegevens uit jouw bericht weggehaald. Zou je jouw profiel aan kunnen vullen met de missende gegevens? Het gaat dan vooral om het huisnummer, 06-nummmer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van het IBAN. Zou je, als je dit hebt ingevuld hieronder een berichtje kunnen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!

***

 

Admin: adresgegevens verwijder i.v.m privacy


Hi @jack-l, vanwege jouw privacy heb ik de gegevens uit jouw bericht weggehaald. Zou je jouw profiel aan kunnen vullen met de missende gegevens? Het gaat dan vooral om het huisnummer, 06-nummmer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van het IBAN. Zou je, als je dit hebt ingevuld hieronder een berichtje kunnen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!

***

***

Admin: adresgegevens verwijder i.v.m privacy


Hallo @jack-l , je bent wel heel hardnekkig. In verband met jouw privacy vragen de KPN moderators al drie keer of je de ontbrekende gegevens in je profiel wil zetten door op deze link te klikken! Nu kan weer de hele wereld het hier zien :rolling_eyes:

Haal het uit je berichten weg via de drie puntjes rechtsonder en dan ‘Bewerk’.


Bedankt @jack-l,

Wat ik zie is dat het 2Gb en onbeperkt bellen abonnement besteld is, dit abonnement kost standaard €17,50 en als je ook een abonnement voor thuis bij ons hebt, gaat daar nog €2,50 korting van af zodra je deze abonnementen aan elkaar koppelt via KPN Hussel. Het abonnement gaat dus €15,- per maand kosten als je abonnement voor thuis ook via ons blijft lopen. Dat scheelt gelukkig al weer een beetje!

Het bedrag €12,50 waar de Phonehouse het eerst over had, dat kan ik niet plaatsen. Dit is niet een prijs waarvoor wij dit abonnement kunnen leveren.

Ik hoop dat je in ieder geval gerustgesteld bent dat het je toch €15,- en niet €17,50 gaat kosten straks :slight_smile:


Bedankt @jack-l,

Wat ik zie is dat het 2Gb en onbeperkt bellen abonnement besteld is, dit abonnement kost standaard €17,50 en als je ook een abonnement voor thuis bij ons hebt, gaat daar nog €2,50 korting van af zodra je deze abonnementen aan elkaar koppelt via KPN Hussel. Het abonnement gaat dus €15,- per maand kosten als je abonnement voor thuis ook via ons blijft lopen. Dat scheelt gelukkig al weer een beetje!

Het bedrag €12,50 waar de Phonehouse het eerst over had, dat kan ik niet plaatsen. Dit is niet een prijs waarvoor wij dit abonnement kunnen leveren.

Ik hoop dat je in ieder geval gerustgesteld bent dat het je toch €15,- en niet €17,50 gaat kosten straks :slight_smile:

De aanbieding was op het moment van bestellen 15 euro dus na husselkorting 12.50 . Anders had ik nooit de bestelling gedaan.voel me misleid ,!,,,!!!


Je hebt niet via KPN besteld maar via een externe partij (Phonehouse) en wij zijn hier niet op de hoogte van hoe ze abonnementen daar precies aanbieden. Ik weet dus niet hoe het aanbod bij dit andere bedrijf daar tot stand is gekomen en hoe het kan dat ze het op deze manier aan je hebben gepresenteerd.

Als een bestelling wordt geplaatst bij een andere partij, geven ze vanuit daar aan ons door wat er besteld is en dat wat doorgegeven wordt gaan wij leveren. Heb je hier al contact over gehad met de Phonehouse? 


Je hebt niet via KPN besteld maar via een externe partij (Phonehouse) en wij zijn hier niet op de hoogte van hoe ze abonnementen daar precies aanbieden. Ik weet dus niet hoe het aanbod bij dit andere bedrijf daar tot stand is gekomen en hoe het kan dat ze het op deze manier aan je hebben gepresenteerd.

Als een bestelling wordt geplaatst bij een andere partij, geven ze vanuit daar aan ons door wat er besteld is en dat wat doorgegeven wordt gaan wij leveren. Heb je hier al contact over gehad met de Phonehouse? 

Ik heb besteld bij Phonehouse  om de plaatselijke winkels te steunen. Phonehouse zeg dat KPN de regels heeft verandert .dat ze gebeld hebben naar KPN om aanpassing ,en ze kunnen niks voor mij doen. Phonehouse hardenberg 0523 270606. Kpn heeft onverwacht de abonnementen veranderd, daar zit het probleem !!


Tja, KPN veranderd de abonnementen / toestel / acties steeds. Er is bijna geen enkele week dat alles hetzelfde blijft.

2 GB voor € 12,50, was dat niet de black fryday actie van vorig jaar? Zou wel lullig zijn als de Phonehouse daar nu nog mee bezig is 🥴


Tja, KPN veranderd de abonnementen / toestel / acties steeds. Er is bijna geen enkele week dat alles hetzelfde blijft.

2 GB voor € 12,50, was dat niet de black fryday actie van vorig jaar? Zou wel lullig zijn als de Phonehouse daar nu nog mee bezig is 🥴

Was 15 euro tot eind  januari en werd een paar dagen na mijn bestelling veranderd in 17.50 na hussel korting 12.50 Ik wil gewoond de korting/prijs die beloofd was en waar kpn mee adverterende 


Volgens mij moet je hiervoor bij Phone House zijn. Zij hebben je immers een aanbod gedaan en wat verkocht.

Wanneer ik bij de Mediamarkt een Philips tv koop en men zegt bij bezorging....u moet nog 100 euro bij betalen, want Philips heeft de prijzen verhoogd. Dan bel je ook met de Mediamarkt en dan zou het gek zijn als ze dan zeggen dat je bij Philips moet aankloppen om je 100 euro terug te krijgen.


Volgens mij moet je hiervoor bij Phone House zijn. Zij hebben je immers een aanbod gedaan en wat verkocht.

Wanneer ik bij de Mediamarkt een Philips tv koop en men zegt bij bezorging....u moet nog 100 euro bij betalen, want Philips heeft de prijzen verhoogd. Dan bel je ook met de Mediamarkt en dan zou het gek zijn als ze dan zeggen dat je bij Philips moet aankloppen om je 100 euro terug te krijgen.

Stomme vergelijking dit wat een landelijke aanbieding en geen speciale Phonehouse aanbieding  koop geen producten meer bij kpn nog bij Phonehouse