Skip to main content

Bij Delta,ik woon in Zeeland,krijg bij een abonnement van15 euro  6 GB internet.

Bij Kpn krijg je 2 GB ook voor15 Euro,is dit niet

een groot verschil,je zou erover gaan nadenken

om over te stappen.

Hoor graag reactie???

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Reloda Als ik het goed zie heb je het over een Sim Only-abonnement van concullega Delta. Die 6 GB krijg je pas als je ook je internet bij Delta afneemt: dan wordt je data verdubbelt en krijg je nog een aantal andere extra's. Bijna elke provider, wij ook, hebben de constructie dat je iets extra's krijgt als je meerdere diensten afneemt. Ik vind het verder moeilijk om verschillende providers één op één met elkaar te vergelijken. Je keuze voor een provider zal vast niet alleen afhangen van de prijs: ook het bereik en de service zijn factoren waar mensen altijd naar kijken. 


Beste Bart,heb dit gezien bij Delta 6GB bij een kompleet pakket,maar ik heb bij KPN een volledig pakket en krijg  2GB internet op mijn gsm abonnement ,als je die toevallig op heb krijg je langzaam internet of extra bijkopen

Ga toch kijken bij Delta om over te stappen,vind dat KPN weinig interesse heeft voor vaste klanten.  


Beste Bart,

heb een kompleet pakket bij KPN,dus wat moet ik nog meer hebben! Simpele vraag waarom bij Delta 6GB en bij de Koninklijke maar 2 GB.

 


Dag @Reloda Dan zul je me toch echt iets meer informatie moeten geven. Ik weet nu niet wat voor een abonnement je precies hebt. En zoals ik al aangaf: er zijn verschillende redenen om voor een provider te kiezen en een zomaar vergelijking trekken tussen twee providers is erg lastig. 


Beste Bart,

Ik betaal elke maand 60 euro voor internet, tv

en 15  euro voor mijn gsm ,dacht dat ik genoeg af draag !

Ook Online komt nu met en aanbieding van 47 euro all in,dus denk ik dat benadeeld word.

Mijn postcode is (...) denk dat je als je bij KPN werkt dat je mijn gegevens kunt nakijken.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dag @Reloda Het hangt er heel erg vanaf wat voor een pakket je hebt en wat je combineert. Vaak is er sprake van een eenmalige aanbieding, waardoor een prijs tijdelijk lager is. Ik gun je vanzelfsprekend elk voordeeltje, maar met benadelen vanuit ons heeft dat niet veel te maken. Prijzen staan uiteraard vast, maar als je wilt kijken of het eventueel goedkoper kan kun je altijd even bellen met de klantenservice, via 0800-0402. Men kan daar kijken of je huidige pakket nog aansluit bij je gebruik. Wellicht kan een ander pakket je verder helpen. Ik kan dat hier niet voor je doen. 

Ik wil wel kijken welk pakket je hebt en of alles wel klopt. Mocht je dat willen, zet dan je volledige naam en je klantnummer in je KPN Forum Profiel. Daar heb ik je adresgegevens ook in gezet; hier staan ze openbaar en dat is niet bevorderlijk voor je privacy. Om dezelfde privacyredenen heb ik trouwens ook die andere gegevens nodig, zonder die informatie kan ik niets bekijken. 


Reageer