Skip to main content

Ik heb een vraag.

bij het online verlengen van het abonnement met toestel geeft de online shop aan €48,- per maand en bij het plaatsen in de winkelmand geeft de factuur aan €58,- per maand. Zie de afbeeldingen. Ik wil graag weten waar die €10,- verschil in zit. 

Admin: Reacties afgesplitst van oud topic en eigen topic voor je aangemaakt

 

Ik heb een vraag.

bij het online verlengen van het abonnement met toestel geeft de online shop aan €48,- per maand en bij het plaatsen in de winkelmand geeft de factuur aan €58,- per maand. Zie de afbeeldingen. Ik wil graag weten waar die €10,- verschil in zit.

 

 


Hallo @WandaHachmang, welkom! Hele goede vraag en ik kijk dan ook graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat het even weten wanneer je dat gedaan hebt en ik pak je gegevens erbij.


@Marcia_  ik heb de gegevens zover ik het wist ingevuld. 


Top! Ik heb even meegekeken, maar als ik het abonnement met toestel in je winkelmand zet, dan staat er bij mij gewoon die 48 euro. Ik weet dus niet zeker hoe dit komt! Kan je het nog eens proberen? Staat er wel hetzelfde abonnement bij en niet ineens de 20 GB variant bijvoorbeeld? Mocht in de bevestiging die je per mail krijgt alsnog de verkeerde prijs staan, kunnen we deze altijd nog weer annuleren. Ik ga er echter vanuit dat het gewoon in orde komt. 


Ik zie dat je nog niet verlengd hebt, je bent er nog niet weer mee bezig geweest? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten 🙂.