Skip to main content

Als je kijkt op https://shop.kpn.com/mobiel/telefoons/ dan zie je geen prijzen. Het zou fijn zijn als je direct de prijs van een smartphone kan zien. Dat zou veel tijd en ergenis schelen. Nu zie je die pas nadat je op het plaatje hebt gedrukt. Kan KPN de prijs van de smartphones duidelijker aangeven?

Hi Loofboom. 

Goede vraag. Het korte antwoord is nee. Het lange antwoord is nee, helaas niet. Er is bewust gekozen voor dit ontwerp. 

Ik denk echter wel graag mee. Je kunt bijvoorbeeld op Tweakers heel makkelijk een prijsgrens instellen om dit als indicatie te gebruiken. Het zal niet precies overeenkomen, maar dan heb in ieder geval een beeld van de toestellen in een bepaalde prijsklasse. 


Ik vind het ook niks. Ik zou, als ik eindelijk eens een smartphone ga kopen, niet hoger dan
€ 250 willen gaan. Maar om dat gemakkelijk te bekijken moet je kennelijk niet bij KPN zijn….


Kleine toevoeging: een andere optie is natuurlijk om een verschil van boven de € 250 eenmalig te betalen om de registratie te voorkomen. 


Ik wil ook de maandlasten zo laag mogelijk houden. (en in mijn opvoeding zit: je leent alleen voor een auto en een huis)

Ik denk zo dat Loofboom die insteek ook heeft.


Ik wil ook de maandlasten zo laag mogelijk houden. (en in mijn opvoeding zit: je leent alleen voor een auto en een huis)

Ik denk zo dat Loofboom die insteek ook heeft.

Een gezonde instelling, ik geef alleen de opties weer zodat iedereen een keuze kan maken. :) 


@Alex_P Gelukkig is iedereen anders, ik moet er niet aan denken om direkt een prijs in m'n snufferd te zien,. Eerst kijken, dan klikken vervolgens berekenen en daarna bestellen. Zo wordt de gehele uitstraling van de aan te bieden producten ookniet teniet gedaan, want anders shop ik al heel snel verder,…

Wat is nou 1 muisklikje? :yum:


Jammer dat KPN niet open staat voor verbeteringen. Nu lijkt het alsof men vooral wil meten voor welk toestel veel belangstelling is ipv een heldere aanbieding te doen. Nu zadel je de klant op met veel heen en weer drukken of je geeft het gewoon op omdat het vergelijken wel erg veel werk is.


@Alex_PGelukkig is iedereen anders, ik moet er niet aan denken om direkt een prijs in m'n snufferd te zien,. Eerst kijken, dan klikken vervolgens berekenen en daarna bestellen. Zo wordt de gehele uitstraling van de aan te bieden producten ookniet teniet gedaan, want anders shop ik al heel snel verder,…

Wat is nou 1 muisklikje? :yum:

Iedereen is inderdaad anders. :) 

Naast de vele vergelijkingswebsites nog een tip die misschien handig is: rechter muisknop op het toestel en in een nieuw tabblad openen. Dan kun je ze toch nog een beetje snel vergelijken. 

 

Â