Skip to main content

Ik wil mijn contractovernameformulier uitprinten om in te vullen en op te sturen, maar in plaats van een afdruk krijg ik een onbegrijpelijke html-download met alleen codes erop.

Hoe kan ik het formulier wél uitprinten?

Ik wil het sim-only-abonnement in mijn eigen account zetten, omdat ik toch al alle administratie hiervoor doe en betaal. Daartoe moet je een formulier (contractovername) uitprinten.

Mijn printer staat aan, is online en voert alle andere opdrachten uit, maar het formulier dat ik van KPN moet afdrukken wordt gedownload als onleesbare htm en is niet afdrukbaar.

Ik vind nergens een chat- of belmogelijkheid met Klantenservice; daarom deze forumvraag (ik ben radeloos)…

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


(ps het sim-only-abonnement van mijn vrouw)


Hi @Pieterkarel, welkom en dank je wel voor jouw bericht. Wat vervelend om te lezen dat het niet lukt om het formulier voor de contractovername af te drukken. Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Mocht dat het probleem niet verhelpen, dan zou je de contractovername eventueel ook in een KPN winkel bij jou in de buurt kunnen regelen. Hierbij moet ik wel zeggen dat zowel de huidige contracthouder en de nieuwe contracthouder aanwezig moeten zijn en dat beiden een geldig legitimatiebewijs mee hebben. Laat je weten of het gelukt is om de contractovername te regelen? Ik hoor het graag van je!


Hi @Pieterkarel, is het inmiddels gelukt om de contractovername te regelen? Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen. :relaxed:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer