Skip to main content
Alleen wel jammer dat die pagina niet meer werkt

Pprobeer al 4 dagen een vervangende sim kaart

Aan te vragen.

Wil van micro naar nano i.v.b met nieuwe telefoon zal wel een nieuw nummer worden bij een andere provider

Arend



Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @A Andeweg, welkom! Wat vervelend om te lezen dat het niet lukt! Daar kan je flink geïrriteerd van raken, althans: ik wel! Op onze website zou het niet moeilijk moeten zijn om er eentje aan te vragen. Gaat het om een abonnement of prepaid? Bij een abonnement word je doorverwezen naar MijnKPN, voor prepaid moet je een formulier invullen. Wat gaat er precies mis?



In beide gevallen kan ik ook een aanvraag doen. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en bij abonnement klantnummer en bij prepaid simkaartnummer + pukcode? Die kan je onder 'persoonlijke opmerkingen' plaatsen en is alleen inzichtelijk voor KPN en voor jou.
Hallo Monica

Bedankt voor je reactie

Het gaat hier om dat ik voor een nieuw toestel een nano kaart nodig heb ipv een micro

Ik bel niet zo veel en heb daarom een prepaid kaart.

Elke keer als ik het daarvoor online formulier in vul krijg ik de melding dat wegens

technische problemen mijn gegevens niet verwekt kunnen worden.
Ah, op die manier. Ik heb het zelf even geprobeerd en krijg die foutmelding ook. Ik ga er voor je achteraan en zodra ik meer info heb, kom ik er bij je op terug!
Ik heb begrepen dat je niet de enige bent, er zijn meer klanten die het aankaarten! We hebben het inmiddels doorgegeven en hopelijk is het snel opgelost. Voor nu kan je in ieder geval langs de winkel om een nieuwe op te halen. Excuses voor het ongemak!
Bedankt voor je antwoord ben inmiddels langs een winkel geweest (10 kilometer om rijden)

Daar is het zonder probleem en ogenblikkelijk opgelost.



Arend Andeweg
Jammer dat het je toch wat moeite heeft gekost! Goed dat het uiteindelijk wel opgelost is. Bedankt dat je het nog even liet weten!