Skip to main content
Beantwoord

Probleem 4G met video’s kijken Iphone 7plus.

  • June 16, 2020
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Via 4G vaak probleem met openen filmpjes FB/youTube en sommige sites, ‘k verblijf aan rand van Amsterdam-noord. Heeft iemand een tip/oplossing? 

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi Mywings, welkom! Zou kunnen dat je bereik op die locatie net niet goed genoeg is om vloeiend mee te kunnen internetten. Wat nog wel eens wil helpen is je telefoon herstarten zodat hij opnieuw verbinding maakt met de mast. Mocht dat ook niet helpen, probeer eens of het beter gaat als je het toestel vastzet op 3G (onder netwerkinstellingen).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 23, 2020

Hoi Mywings, welkom! Zou kunnen dat je bereik op die locatie net niet goed genoeg is om vloeiend mee te kunnen internetten. Wat nog wel eens wil helpen is je telefoon herstarten zodat hij opnieuw verbinding maakt met de mast. Mocht dat ook niet helpen, probeer eens of het beter gaat als je het toestel vastzet op 3G (onder netwerkinstellingen).


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 24, 2020

Dankjewel, ga het uitproberen👍🏼