Skip to main content
Beantwoord

Probleem met activeren Multisim

  • 1 May 2024
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Hallo,

sinds ongeveer 3 maanden heb ik geen toegang meer tot de multisim voor de Apple Watch. 

hiervoor ben ik al naar 2 a 3 verschillende winkels geweest, 10 x contact met klantenservice gehad en 1 maal met technische dienst. Bij het activeren blijft hij echter hangen en rond die de activatie niet af. Als ik hem op de Apple Watch verwijder en opnieuw installeer zegt die al actief te zijn op een andere Watch. Klantenservice gebeld en gevraagd multisim te stoppen, echter draait de klantenservice continu aan de verkeerde knoppen en krijg ik maar geen bevestiging dat hij ook daadwerkelijk verwijderd is en lijkt echter nog actief te zijn in het systeem van kpn. 

Kan iemand mij helpen? Ben er onderhand een beetje klaar mee om van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Echter betaal ik al 3 maanden 5 euro voor multisim zonder dat ik er gebruik van kan maken.

Hi @Niels28 en welkom bij de KPN Community! Frustrerend dat dit al zo lang speelt. 😕 Ik snap dat je de oplossing wilt.

Het uitzetten van multisim zou hierin inderdaad de oplossing moeten zijn. Heel gek dat dit telefonisch zo moeilijk gaat.
Ik mag dit niet uitvoeren, dat kan inderdaad het beste via 0800-0402, maar gezien je het daar al vaker hebt geprobeerd kun je het ook via Facebook of X (Twitter) proberen. 

Hopelijk is het dan wel snel geregeld!