Skip to main content

Hallo ik krijg den melding mobiel netwerk kan niet geactiveerd worden, heb op internet allerlei stappen en oplossingen geprobeerd niks lukt. Ik hoeft als ik me telefoon opnieuw opstart ook geen pincode in te vullen.  Ik heb wel gewoon 4 streepjes bereik maar met e (edge)

Hallo @Patrick24 ,

Je kunt vanaf 8.00 hiervoor bellen met 0800-0402. Wellicht kunnen zij jou daar helpen. 

Wat ook kan:  

in jouw situatie zou ik vandaag een bezoekje brengen aan een KPN-winkel. Dan kunnen zij daar ter plaatse jou helpen. 


 

Hallo @Patrick24 ,

in jouw situatie zou ik vandaag een bezoekje brengen aan een KPN-winkel. Dan kunnen zij daar ter plaatse jou helpen. 

Bedankt voor re reactie, wat houd edge is weet jij dan☺️


Edge is een browser. Simpel gezegd : Een systeem wat internet mogelijk maakt. 


Edge is een browser. Simpel gezegd : Een systeem wat internet mogelijk maakt. 

Ik bedoel eigenlijk waar normaal 5g staat stond nu edge🫣🫣😇


Lastig om daar zo iets over te zeggen, In de KPN-winkel kunnen ze jou vast wel helpen. 


Lastig om daar zo iets over te zeggen, In de KPN-winkel kunnen ze jou vast wel helpen. 

Komt goed bedankt dat je iedergeval de moeite neemt om mijn te helpen👍🏻 tnx


Goedemorgen @Patrick24, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Er was vannacht een probleem met het mobiele internet maar gelukkig is dit inmiddels alweer verholpen! Had precies hetzelfde probleem zoals jij het beschrijft (een E in beeld i.p.v. 5G) maar sinds een uur of 7.15 werkt alles weer zoals je dat mag verwachten. Het kan wel zo zijn dat je je mobiele telefoon even uit - en aan moet zetten. In ieder geval excuses voor het ervaren ongemak!


Goedemorgen @Patrick24, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Er was vannacht een probleem met het mobiele internet maar gelukkig is dit inmiddels alweer verholpen! Had precies hetzelfde probleem zoals jij het beschrijft (een E in beeld i.p.v. 5G) maar sinds een uur of 7.15 werkt alles weer zoals je dat mag verwachten. Het kan wel zo zijn dat je je mobiele telefoon even uit - en aan moet zetten. In ieder geval excuses voor het ervaren ongemak!

Aah oke vandaar helemaal goed bedankt voor de reactie ik zie inderdaad weer dat het werkt. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻


Goedemorgen @Patrick24, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Er was vannacht een probleem met het mobiele internet maar gelukkig is dit inmiddels alweer verholpen! Had precies hetzelfde probleem zoals jij het beschrijft (een E in beeld i.p.v. 5G) maar sinds een uur of 7.15 werkt alles weer zoals je dat mag verwachten. Het kan wel zo zijn dat je je mobiele telefoon even uit - en aan moet zetten. In ieder geval excuses voor het ervaren ongemak!

Aah oke vandaar helemaal goed bedankt voor de reactie ik zie inderdaad weer dat het werkt. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Graag gedaan @Patrick24 en jij bedankt dat je hier nog even hebt laten weten dat alles bij jou ook gewoon weer werkt :) 


Reageer