Hoi @Jens gombert
Download op je nieuwe iPhone 14 Pro de Mijn KPN App, en log daarop in met je KPN ID inloggegevens, zet tevens WiFi aan op je iPhone 14 Pro.
Via de Mijn KPN App kun je dan je E-sim overzetten van je oude smartphone naar je iPhone.
Let wel je huidige E-sim moet nog wel actief zijn, want daarop ontvang je namelijk een verificatie code per sms, die je nodig hebt om de nieuwe E-sim op je iPhone 15 pro te kunnen activeren.
Via de volgende link, komt je op de speciale website van de E-sim bij KPN uit, daarop staat het volledige stappenplan over het aanvragen, downloaden en activeren van de E-sim:
E-sim aanvragen, activeren en installeren
Mocht je jouw nieuwe iPhone 14 Pro in Amerika hebben gekocht (want daar werkt de iPhone namelijk alleen met een E-sim) dan bestaat er een kans dat er een regio- of simlock op zit, waardoor je er geen E-sim op kunt zetten van een provider in Europa.
De iPhones die in Europa worden verkocht, werken zowel met een fysieke simkaart als met een E-sim (Dual Sim).
Hoi @Jens gombert. Welkom op de KPN Community!
Ben je er uit gekomen met de informatie die @Michel.uit.Arnhem je heeft gegeven? Daar heb ik nu nog niet zoveel aan toe te voegen eigenlijk.
Ik hoor graag of het wel of niet gelukt is!